Četrta AMA sreda s Sabino, našo Master User Wizardko! | Community
AMA Sreda

Četrta AMA sreda s Sabino, našo Master User Wizardko!

Četrta AMA sreda s Sabino, našo Master User Wizardko!
Userlevel 7

Kako zadovoljni so uporabniki z našim supportom (zares)? Kakšen je povprečni odzivni čas? A smo res na voljo 24/7? Pripravi taka pa še kakšna drugačna vprašanja za Sabino, vodjo naših agentov za podporo uporabnikov in uporabnic na re:do! 

Sabina drugače zase pravi: “Ful veliko zbirko rastlin imam, obožujem igrat Magic the Gathering, ljubim zombie filme, pogledam čisto vsakega, ki ga najdem, pa dokaj dobra sem v polaganju rok 😂😂 Aja pa sama friziram [svojo kužko] Ronjo vedno, imava vedno creative session.

Skratka, pripravi vprašanja za Sabino in jih postaj tu spodaj 👇

Vprašanja že zbiramo, Sabina pa bo z nami v sredo, 10. maja od 10. ure naprej. Vidimo, pišemo! 


13 replies

Userlevel 3

Ok, ajde dejmo videt! 

Mene pol res zanima, kakšen je povprečni odzivni čas? Ponavadi je to cel nightmare, čakaš v vrsti ko en mona, uni pa ti bluzi, da je vaš klic pomemben hahaha 🤣🤣

Userlevel 4
Badge

Kolika vas je na supportu?

Userlevel 4

Dobro jutrooooo! 🚀💥

Userlevel 4

Ok, ajde dejmo videt! 

Mene pol res zanima, kakšen je povprečni odzivni čas? Ponavadi je to cel nightmare, čakaš v vrsti ko en mona, uni pa ti bluzi, da je vaš klic pomemben hahaha 🤣🤣

Hej @primorc hvala za vprašanje.😄 Pri nas komuniciramo z uporabniki predvsem preko klepeta, ki je dostopen v re:do aplikaciji, tako da se definitivno ne menjajo letni časi medtem, ko ti še kr čakaš na slušalki. 😅 Odziven čas je v največji meri itak odvisen od dneva in izmene, vendar je povprečje med pol minute do minuto. Si že kdaj kontaktiral naš support? Kako si bil zadovoljen? 😊

Userlevel 4

Kolika vas je na supportu?

Hej @Goco77 ! Našo ekipo sodelavcev, ki delajo na supportu uporabnikom trenutno sestavlja 5 članov 💚 🌞 

Userlevel 3

@Sabina res sem enkrat neki rabu, je blo res hitro in učinkovito, ni kej rečt! Pa fajn, da ni treba poslušat une butaste muzike, ker je itak chat 😂

In kako to da ste se odločli za chat in ne za pomoč po telefonu? 

 

Userlevel 3

Aja, pa to! Ste res ready 24 ur na dan al kdo kej zakinka kdaj hehe

Userlevel 4

@Sabina res sem enkrat neki rabu, je blo res hitro in učinkovito, ni kej rečt! Pa fajn, da ni treba poslušat une butaste muzike, ker je itak chat 😂

In kako to da ste se odločli za chat in ne za pomoč po telefonu? 

 

@primorc  Ej the best, ful me veseli to slišat! 🙏  Hahaha če bi mi imeli neki intro music bi bil verjetno kakšen 90s nemški techno? 😂

Chat je pogosto bolj user friendly, ker omogoča, ravno to kar si omenil tudi ti, da uporabniki ne rabijo čakat na slušalki, da pridejo na vrsto. Zaradi tega lahko user napiše karkoli ga zanima, potrebuje, … in če mora vmes nekaj nujno urediti ali kam skočiti, lahko kar zapre chat in se vrne nazaj, ko ima spet čas. Tudi lažje je za pošiljanje raznih slik z navodili kje bi bilo potrebno v aplikaciji kaj pogledat. Je pa tudi s strani agenta možno hendlat več chatov vzporedno, tako da lahko hitreje poskrbimo za več uporabnikov hkrati, brez da bi userji rabili čakati in poslušati elevator music 😁

Userlevel 4

Aja, pa to! Ste res ready 24 ur na dan al kdo kej zakinka kdaj hehe

@primorc  Res smo na voljo 24/7! 💪👷😄

Čau Sabina! Kko sploh loh nekomu dejansko pomagaš s chatom? Ne predstavljam si čist, kako je to boljše? 

Userlevel 4

Čau Sabina! Kko sploh loh nekomu dejansko pomagaš s chatom? Ne predstavljam si čist, kako je to boljše? 

Hej @klavdijap ! Hvala za vprašanje 🌻

Prednost chata je, ker uporabnikom omogoča, da nadaljujejo pogovor kadarkoli jim ustreza in imajo čas, namreč zgodovina chata ostane uporabniku vidna, se ne izbriše, ko uporabnik zapre aplikacijo ali chat. Tako da komot nekaj napiše, zapre app, če more nujno nekaj urediti, ko pa ima spet nekaj minut časa pa odpre chat nazaj in nadaljuje s pogovorom. 😊 Da ostane zgodovina pogovora uporabniku vidna v chatu, je fajn tudi zaradi tega, ker si uporabnik ne rabi razna navodila sproti memorirat ali pisat, ampak ima navodila, ki mu jih je agent poslal vedno napisana in vidna kar v zgodovini chata. 😄 + izrazita prednost chata je tudi v tem, da lahko agent uporabniku kar v chat pošlje npr. screenshote tega kje v appu najde kaj. 

Kakšne so pa kaj tvoje izkušnje s chati? Ti je ljubša komunikacija preko klica ali chata? 😊

Userlevel 2
Badge

Ok, ajde dejmo videt! 

Mene pol res zanima, kakšen je povprečni odzivni čas? Ponavadi je to cel nightmare, čakaš v vrsti ko en mona, uni pa ti bluzi, da je vaš klic pomemben hahaha 🤣🤣

Hej @primorc hvala za vprašanje.😄 Pri nas komuniciramo z uporabniki predvsem preko klepeta, ki je dostopen v re:do aplikaciji, tako da se definitivno ne menjajo letni časi medtem, ko ti še kr čakaš na slušalki. 😅 Odziven čas je v največji meri itak odvisen od dneva in izmene, vendar je povprečje med pol minute do minuto. Si že kdaj kontaktiral naš support? Kako si bil zadovoljen? 😊

Sem kontaktiral support in lahko samo pohvalim.…

💕

Userlevel 4
Badge

Se podpišem pod pohvale podpori. Res so odzivni!

Odgovori