Deveta AMA sreda s Tejo, našo ninjo družbenih omrežij!
Si se kdaj spraševal_a, kaj se dogaja v zakulisju re:dojevih družbenih omrežjih? Kako poteka delo z ambasadorji? Kakšni so najbolj epski komentarji, ki smo jih prejeli med komentarje in ali polna luna vpliva na vedenje ljudi na FBju, IGju ali TikToku?
Teja pri re:doju velja za eno izmed redkih…športnic v ekipi. Ko ne scrolla po TikToku in se slini po marketinških newsletterjih, se rada poda na kakšno plezalno steno, pofura pumptrack, zleze ferato, obiskuje fitnes ali pa teži svoji štirinožni nečakinji (33 k followerjev #SlayGirl).
Zapni svoj pas, ogrej svoje palce in se pripravi za Tejino AMA sredo, 19. julija. Svoja vprašanja nam lahko slajdneš kar spodaj.
PS: S sabo ne pozabi prinest svojih najboljših meme idej! 🦙 Kaj veš, mogoče pa pristanejo na našem Instagram profilu.
Page 1 / 1
Ojla, ma ja, baje polna luna vpliva na količino prometnih nesreč, kaj šele na komentatorje?
In bonus vprašanje - kaj so ble najbolj bizarne stvari, ki si jih kdaj vidla (na social media)?
A se kdaj izživljate pri intenzivni uporabi čustvenčkov; a to kdaj ponotranjiš?
Iskreno, kolikor to seveda smete, kaj je najbolj težavno pri delu s t. i. influencerji, kakšni so plusi takšnega sponzorstva in kakšni so minusi? Kako se javnost odziva na to? Mene recimo pri vas to precej moti oz. me je odbijalo, ker se mi je zdelo, da deluje še kar neresno (da, ko preizkusiš storitve, je situacija drugačna, ampak prvi vtis je prvi vtis).
Ojla, ma ja, baje polna luna vpliva na količino prometnih nesreč, kaj šele na komentatorje?
In bonus vprašanje - kaj so ble najbolj bizarne stvari, ki si jih kdaj vidla (na social media)?
Hej, uff ja! dejansko vpliva bolj, kot pa bi si človek mislil. Deluje kot nek kozmični filter, ki ljudi spremeni v volkodlake digitalnega sveta. No, šalo na stran haha, ampak čustva ljudi kar podivjajo, zaradi česar se lahko marsikatera objava intenzivno razvije. Pa tudi pod komentarji je kar konkretna žurka. #fun
Kar se tiče najbolj bizarnih stvari pa...kje naj začnem. Od političnih debat, ki so se odvile (you guessed it) bolj burno kot v parlamentu, do bitk o pravilnem izreku besed, obračanju WC papirja in seveda cvetk po imenu “Karen”. Prava zakladnica čudes! Iskreno povedano, ne bi zamenjala za karkoli drugega.
A se kdaj izživljate pri intenzivni uporabi čustvenčkov; a to kdaj ponotranjiš?
Iskreno, kolikor to seveda smete, kaj je najbolj težavno pri delu s t. i. influencerji, kakšni so plusi takšnega sponzorstva in kakšni so minusi? Kako se javnost odziva na to? Mene recimo pri vas to precej moti oz. me je odbijalo, ker se mi je zdelo, da deluje še kar neresno (da, ko preizkusiš storitve, je situacija drugačna, ampak prvi vtis je prvi vtis).
- can`t you tell?! Haha, definitivno! Čustvenčki so zabavni in pri meni v dnevni uporabi POVSOD, v službi in v zasebnem lajfu.
Ammm, delo z vplivneži je lahko velika pustolovščina! Po eni strani ima svoje izzive, npr. ghosting. Ja, ne dogaja se to samo v svetu datinga. Po drugi strani pa obstajajo tudi številni plusi. Meni največkrat zaigra srce, ko se poklopi vplivneževo poistovetenje z vrednotami branda, njegova pristnost, kreativnost, humor in celotni vajb. Vsebina, ki odrazi vse to je GOLDEN! Pa tudi vzpostavitev zaupanja in vzajemnega odnosa z ambasadorji se mi zdi izrednega pomena.
Seveda se javno mnenje glede sodelovanja z vplivneži razlikuje. Nekateri so navdušeni, nekateri izrazijo pomiselke glede njihove avtentičnosti. Zato pa je še toliko bolj pomembno izbrati tiste, ki so v skladu z vizijo podjetja in svoji skuposti podajo iskreno mnenje. Mislim, da smo pri re:doju to super izpeljali!
Mi poveš več o tem, zakaj si dobil občutek neresnosti? Trudimo se, da smo drzni in zabavni. Da postavljamo v ospredje namen re:do (vračanje nadzora ljudjem) in ne promocije. Konstruktivna kritika vedno prav pride!
Kako si pršla do tega da skrbiš za social medije?
Ki smo glih pri infleunserjih - kje je tista meja, ko bi ti z influenserjem al _ko al eno prekinla sodelovanje? Kako bi se tega lotila?
Maš kkšn primer, ko si to morala narest alpa veš za kkšn primer?
Kako si pršla do tega da skrbiš za social medije?
Zanimiv splet okoliščin. Od zame “neprimernega” faksa, do magisterija, kjer sem se prvič srečala z marketingom in se vanj zaljubila. No, X-marketinških newsletterjev in Y knjig kasneje, pa smo tu kjer smo. 🥳
Ki smo glih pri infleunserjih - kje je tista meja, ko bi ti z influenserjem al _ko al eno prekinla sodelovanje? Kako bi se tega lotila?
Maš kkšn primer, ko si to morala narest alpa veš za kkšn primer?
V primeru, da vplivnež ne izpolni svojih obveznosti, je nekorekten ali če njegova vsebina odstopa od vrednot tvojega branda, je to kot bi mešal piškote s čebulo - preprosto ne gre skupaj! 🍪🧅 V takem primeru bi bilo smiselno poiskati drugo pot in ali pa končati sodelovanje. Sama preferiram tisto drugo pot, se pravi, da se najde rešitev v kateri bomo srečni vsi. 😊 Seveda, z izkušnjami pridejo tudi nauki! Čeprav nimam osebnega primera, sem pa že slišala za situacije, ko je bilo potrebno postaviti meje in žal prekiniti sodelovanje.