Na štirinajsti AMA sredi spoznaj Mirka, re:do Support Wizard | Community
Skip to main content

Zagotovo si se že kdaj vprašal_a, kdo je tisti, ko naletiš na težave ali pa potrebuješ kakšen nasvet pri uporabi re:do? Ali pa koliko članov imamo na supportu? 🤔

No, predstavljamo ti moški del te ekipe, saj ženski del smo že predstavili. 😅 Tokrat pa ti predstavljamo Mirka, re:do support wizarda, ki ti pomaga odpraviti prav vsako dilemo v re:do.😎 Mirko je tudi strasten raziskovalec umetne inteligence in aktivno sodeluje v projektih, kjer je ključno izboljšanje avtomatizacije delovnih procesov in splošnih uporabniških izkušenj. 

V svojem prostem času raziskuje digitalni svet in tu ter tam napiše tudi nekaj vrstic programske kode. Poleg tega se ukvarja z ustvarjanjem spletnih strani, grafičnim oblikovanjem in razvojem spletnih aplikacij. Prav tako pa je ponosen lastnik psičke po imenu Minnie, ki ga spremlja na potovanjih, kadar se ponudi priložnost za oddih. 🐕🏝️

📆 V sredo, 27. septembra, od 10. ure dalje, bo Mirko na voljo za odgovore na vaša vprašanja. P. S.: Bodite pozorni na pravilno slovnico.

💬 👇 Pustite svoja vprašanja spodaj, in seveda lahko delite tudi sliko svojega hišnega ljubljenčka. Mirko bo z veseljem odgovarjal. Vidimo se in pišemo! ✌️

 

Ka ti je najboljs pri AI?


Ka ti je najboljs pri AI?

Hej Goco!

Najbolj mi je všeč to, da se ga da izkoristiti in prilagoditi na zelo veliko načinov in da je to nekaj, kar nam bo vsem v prihodnosti pomagalo tudi pri vsakodnevnih opravilih :)


Mirko zdravo, kateri projekti na področju umetne inteligence te še posebej zanimajo? 🤖🛠️


Mirko zdravo, kateri projekti na področju umetne inteligence te še posebej zanimajo? 🤖🛠️

Zanima me predvsem virtualna asistenca zaposlenim (chat-bot) katerega trenutno razvijam tudi sam 🤓, vedno bolj mi pa “dišijo” tudi varnostni sistemi za objekte (recimo analize dogodkov in zaznava obrazov ter predikcije nevarnosti).


A vidiš kje konkreten primer uporabe, kjer bi te storitve implementiral v re:do storitve? V smislu, da bi morda ponujali kaj, kar je edinstveno in česar konkurenca nima? Ciljam primarno na uporabo za končne uporabnike, če pa – glede na omenbo virtualne asistence zaposlenim – načrtujete kaj primarno za zaposlene v ekipi, bi me tudi zanimalo.


A vidiš kje konkreten primer uporabe, kjer bi te storitve implementiral v re:do storitve? V smislu, da bi morda ponujali kaj, kar je edinstveno in česar konkurenca nima? Ciljam primarno na uporabo za končne uporabnike, če pa – glede na omenbo virtualne asistence zaposlenim – načrtujete kaj primarno za zaposlene v ekipi, bi me tudi zanimalo.

Definitivno ima re:do zelo veliko potenciala glede na to, da je relativno nov, digitalni operater. Po večih raziskavah, večina obstoječih operaterjev dela na avtomatizaciji self-care sistema, kar pomeni, da si kot stranka lahko pomagaš sam na najbolj učinkovit in “human like” način brez posredovanja človeka. Po mojem mnenju je najprej potrebno “izpiliti” prav to, kot neko izhodišče za nadaljnji razvoj oz. razširitev uporabnosti AI-ja v ostale storitve, ki jih operaterji ponujamo.


Odgovori