Hej!
Anja tukaj. Danes te popeljem skozi moj tipičen delovni dan kot re:dojeva projektna vodja, ki ima ključ v rokah, da naši projekti potekajo gladko in pravočasno. Kako pa pravzaprav zgleda moj tipičen delovni dan v re:dojevi pisarni, well ...
6:00 – Dobro jutro … no, nekako

Moj dan se začne z zvonjenjem budilke, ki je ugasnjena takoj – dremeži pri meni ne obstajajo. To sicer ne pomeni, da ne bi rada spala še naprej.
8:00 – Na poti v pisarno

Iz prepolne trole še v vrsto po špinačni burek.
9:00 – Planiranje in organizacija

Prvi korak: Kava. Drugi korak: Preverjanje projektnih posodobitev in e-pošte. Tretji korak: Preživeti do kosila.
11:00 – Sestanki s partnerji in oddelki

Ker kako pa bi izgledal moj dan brez sestankov. Ne bi! Rada poskrbim tudi za zapisnik, da je vse izrečeno še črno na belem.
12:00 – Kosilo

Danes na meniju: tortelini iz Dm-a, zraven pa še paradižnikova solata z bučnim oljem. Njamaa!
13:00 – Sodelovanje s timom, načrtovanje, planiranje

Sledita pregled nalog, ki so skrbno načrtovane v orodju Trello, in dodeljevanje nalog članom ekipe. Po potrebi se z vsakim članom posebej še slišim in dogovorim o podrobnostih. Aja, pa nekatere stvari si še vedno rada zapišem in poudarim v beležki.
16:00 – Domov

Sestanki , to do lista za jutri
, Anja out!
Če imaš kakršnokoli vprašanje o mojem dnevu ali hendlanju taskov, zapiši spodaj – z veseljem odgovorim. Se vidimo!