Hej!
Primož tukaj. Danes te povabim na kratek sprehod skozi moj vsakdan kot načrtovalec storitev pri re:do.
Moja naloga? Poskrbeti, da je uporabniška izkušnja vedno na vrhunskem nivoju. Kaj pa vse zajema moj tipičen dan v re:dojevi pisarni? Torej ...
6:28 – Alarm za zbujanje. Snooze do 6:45. Dobro jutro!
Po jutranjem tušu se pričnejo pogajanja. Petletnika, ki nikakor noče vstati, prepričam, da dan vseeno prinaša ful enih zabavnih dogodivščin in da se zagotovo splača. Sledijo zajtrk, umivanje zob, preoblačenje in čim hitreje v vrtec.
8:00 – Otroka v vrtec in naprej v pisarno!
Zgoraj je idealna ura odhoda, ki včasih seveda ne odraža realnosti. Kakorkoli, tu smo! Avto pustim na večjem parkingu izven centra, potem pa bus ali Bicikelj do pisarne.
9:00 – V pisarni. But first, coffee.
Jutranja kava je ritual. Pri kavi prisegam na Arabico, tale na fotki ni izjema. Kot pravijo Italijani: »Kava je užitek. Če ni dobra, kakšen užitek je to?!«
9:10 – Sinteza raziskave in priprava prezentacije
Če res želimo postaviti uporabnike v središče, jih moramo spoznati in razumeti. Zato se z njimi veliko pogovarjamo (FUN FACT: lani sem govoril s približno 150 uporabniki_cami) in jih vključujemo v raznorazne raziskave. Ugotovitve pa nič ne koristijo, če ji ne delim z ostalimi v ekipi!
12:00 – Kosilo
Ta dan na meniju: neki iz Maxijeve toploteke (sorry ni fotke, sem bil preveč lačen )!
13:00 – Sestanek s sodelavci projekt (in kava!)
Ker, kam pa pridemo brez sestankov.
14:00 – Načrtovanje nove izkušnje (pssst, ne smem povedati več!)
Dan se nadaljuje z načrtovanjem nove izkušnje. Žal ne morem deliti več, lahko pa ste prepričani, da bo super fajn (pri re:doju ne znamo drugače).
17:00 Domov
To je to za danes. Odjava in domov!
Če imaš kakršnokoli vprašanje o mojem dnevu ali hendlanju taskov, zapiši spodaj – z veseljem odgovorim.