Naročnina pri prejšnjem operaterju ni bila prekinjena. | Community
Vprašanje

Naročnina pri prejšnjem operaterju ni bila prekinjena.


27:7:2023 je bil opravljen prenos moje GSM številek od prejšnjega operaterja (bob.si) na re-do. Včerja sem prejel bob račun za obdobje 25.7.2023 do 24.8.2023 oz. za cel mesec. Pri re-do sem podpisal pooblastilo, da uredijo prekinitev naročniškega razmerja pri prejšnjem operaterju.

Kaj je narobe?


13 replies

Userlevel 3

Pošlji reklamacijo na bob.

Userlevel 7

Živjo @sese12 hm za tole pa bi potrebovali malo več podatkov, da lahko preverimo res bolj podrobno. Se sedaj oglasim v zasebna sporočila. ☺️

Userlevel 7

hej @sese12

to je praksa operaterjev, ki so zaradi “splošnih pogojev” zaračunali polni mesec, kljub temu, da si recimo prekinil_a razmerje prvi ali drugi dan novega obračunskega obdobja.  

Pri re:do smo se ravno takih praks maksimalno probali izognit in jih skenslat - dobra novica pa je, da zaradi nove zakonodaje tudi drugi opertaerji tega ne smejo več narest (po 10.8.2023).

Userlevel 4
Badge

dobra novica pa je, da zaradi nove zakonodaje tudi drugi opertaerji tega ne smejo več narest (po 10.8.2023).

O, lahko prosim kak link do tega? Torej bodo morali vsi obračunati sorazmerni del?

Userlevel 7

Gre za Akt o prenosljivosti številk, točnega člena pa ne vem iz glave :D

Danes sem prejel njihov odgovor, so mi pač zaračunali do konca meseca. Je v pogojih tako zapisano. Tako pač je, ni pa pošteno.

Userlevel 4
Badge

Gre za Akt o prenosljivosti številk, točnega člena pa ne vem iz glave :D

Malo na hitro zdaj preletavam, pa ne najdem tega. Tako da – če boš ti ali kdorkoli drug tu v prihodnosti imel še kaj opravka s tem, se zelo priporočam za informacijo (sumim namreč, da bo pri mojih domačih podobno, ker smo tudi ravno pred migracijo).

Njhov odogovr v celoti.

 

želeli bi pojasniti, da se mesečna naročnine mobilnih storitev ob prekinitvi naročniškega razmerja bodisi zaradi prenosa številke v drugo mobilno omrežje bodisi zaradi trajne prekinitve razmerja zaračuna v celoti - do konca obračunskega obdobja.

o tem ste bili obveščeni med prijavo v naročniško razmerje.

skladno s predhodnimi navedbami je bila v nadaljnjo uporabo dodeljena začasna številka v primeru prenosa številke.

do 24. 8. 2023 ste lahko storitve na začasni številki nemoteno uporabljali. na omenjeni datum se je nato izvedla trajna prekinitev razmerja. na zadnjem izdanem računu pa se je mesečna naročnina skladno z navedbami zaračunala v celoti.

ravno tako je slednje beleženo tudi v pogojih, ki so veljali do 10.8.2023, ki jih najdete spodaj:

v XI. poglavju 66. člena "Splošnih pogojev za izvajanje elektronskih komunikacijskih storitev" je navedeno:

"Naročnik ali A1 lahko odstopita od Naročniške pogodbe z lastnoročno podpisano odstopno izjavo, ki jo vsaka od pogodbenih strank lahko pošlje drugi na način, da je mogoče izkazati, da je druga pogodbena stranka to odstopno izjavo prejela. Naročnik mora v odstopni izjavi najmanj navesti tiste podatke, ki jih A1 potrebuje za izvedbo odstopa od Naročniške pogodbe (npr. ime in priimek, Telefonsko številko za katero se zahteva odstop, številka linije, lokacija priključka itd.). V tem primeru Naročniška pogodba preneha veljati in pogodbeni stranki zavezovati prvi dan po poteku odpovednega roka, kot je
določen v Posebnih pogojih – razen, če Naročniška pogodba določa drugače."

v IV. poglavju 11. člena "Posebnih pogojev za izvajanje mobilnih storitev" je navedeno:

"Naročniško pogodbo, sklenjeno za nedoločen čas, lahko pogodbeni stranki kadarkoli odpovesta,pri čemer odpovedni rok traja do konca Obračunskega obdobja, v katerem je bila Naročniška pogodba odpovedana – razen če Naročniška pogodba določa drugače."

celotna dokumenta lahko najdete na povezavi https://www.bob.si/pogoji-in-dokumenti.

Userlevel 5
Badge

Zanimivo. To je njihova kaprica (beri: poslovna odločitev) ali imajo vsi zdaj tako? Ker se spomnim, da je bilo ponavadi pri vseh fiksnih in mobillnih v principu tako, da je bil prvi in zadnji mesec sorazmeren glede na dejansko število dni “razmerja”.

Userlevel 4

Gre za Akt o prenosljivosti številk, točnega člena pa ne vem iz glave :D

Malo na hitro zdaj preletavam, pa ne najdem tega. Tako da – če boš ti ali kdorkoli drug tu v prihodnosti imel še kaj opravka s tem, se zelo priporočam za informacijo (sumim namreč, da bo pri mojih domačih podobno, ker smo tudi ravno pred migracijo).

  1. člen, 5. točka ti bo v pomoč :) 

(5) Z naslednjim dnem od dneva, ko je zamenjava izvajalca storitve tudi dejansko opravljena, kar pomeni, da delujočo storitev do dostopa do interneta vzpostavi in zagotavlja sprejemni izvajalec, se pogodba za storitev dostopa do interneta s prenosnim izvajalcem samodejno šteje za razvezano.

Userlevel 4
Badge

Super, hvala! Tale relavnica bi morala imeti eno podstran, Pravni kotiček ali kaj takega, kjer bi bile na enem mestu zbrane vse take zadeve, za katere uporabniki načeloma ne vedo, jim pa lahko koristijo. :)

Userlevel 4
Badge

Samo, a “samodejno šteje za razvezano” ima večjo veljavo nad tem, kar ti podpišeš ob sklenitvi razmerja? Če prav razumem, to pomeni, da ni odpovednega roka in če ni odpovednega roka, ni tozadevnega stroška (ampak sorazmerni del)? Malo prelepo mi deluje, da operater v nobenem primeru ne bi več smel početi tega, ker če podpišeš tako pogodbo (npr. bob ima v poglavju X eksplicitno navedene pogoje – ta dokumentacija je nova), verjetno pomeni, da pristaneš na to, ta nova zakonodaja pa tega ne prepoveduje?

Userlevel 2

Enostavno spremeniš paket na bob 4 cente pa ti tisti preostali del ne zaračunavajo. Menjave paketa se pa tako ne računa več.

Odgovori