Nova linija, dodatna številka | Community
Skip to main content

Zanima me naslednje.

Če dodam še eno linijo-številko (torej še eno naročnino), a je potem v aplikaciji omogočeno ločeno upravljanje za vsako linijo posebej?

Npr. če potem grem na rubriko "plačila", a bo tam prikazano in omogočeno upravljanje "pregled plačil","nastavitve plačil","koda za popust" ugodnosti za vsako številko posebej?

 

 

__________

TRXUH koda za brezplačni mesec ob registraciji 😉

Ne. 


Kako je pa potem, če vneseš kodo za ugodnosti, a se upoštevajo samo za eno številko, ali se enakomerno porazdelijo med obe številki, ali kako?

 


Porazdelijo se med obe. Ne splača se, raje naredi ločen račun za drugo številko in uporabi vse kode za popust.


 

Hej @skipper ! Hvala za tvoje vprašanje, res je super, da si to omenil, ker je vedno dobrodošlo razjasniti takšne dileme! 🙂 Smo ugotovili, da je pri vnovčevanju kod za ugodnosti kar nekaj zmed. Torej, da ti pojasnim: Koda za ugodnosti velja samo za eno telefonsko številko (linijo). V primeru, da imaš več aktivnih linij, se ugodnost uporabi na tisti številki (liniji), ki še nima popusta. Koda se ne razdeli na več številk (linij). Če imaš še kakšno vprašanje ali potrebuješ dodatne informacije, kar povej!🤗 Vedno smo tu, da pomagamo. 😊


zigzag je napisal "Ne splača se, raje naredi ločen račun za drugo številko"

A potem lahko ena fizična oseba (z istim osebnim dokumentom) naredi več ločenih računov.

V bistvu sprašujem, ker sem hotel še sinu odpreti račun na re:do in prenesti njegovo številko, ker on sam ne more, ker je pogoj polnoletnost.

 

 


Hej @skipper svetujem ti, da pišeš na support znotraj aplikacije, saj bodo lahko pogledali, katere popuste že imaš na računu in ti bodo znalli pravilno svetovati, kako z dodatno linijo do morebitnega popusta. 😉 Kar javi se jim, so na voljo 24/7. 


Odgovori