Ponovna | Community
Skip to main content
Vprašanje

Ponovna

  • September 5, 2023
  • 3 odgovorov
  • 106 ogledov

Princ69

Imel sem aktivirano e sim in 14 dnevni preizkus. Od tega je poteklo kar nekaj časa. Sedaj ko želim naročnino se ne morem prijaviti ob vsaki prijavi na novo  dodajam dokument na kar mi javlja da imam že ustvarjen račun in naj se prijavim s tistim s katerim sem se prvič registriral. Ker ne vem kateri je bil točno email sem poskusil z vsemi tremi katere imam in vedno isto…..v svoj profil se sploh ne morem prijaviti…..prosim za pomoč saj drugje ni nobenega kontakta in nič ali pa bom vse skupaj izbrisal in hvala lepa…..

3 replies

  • 0 odgovorov
  • September 6, 2023

Zdravo @Princ69 !

 

Če ti ustreza, te bom kontaktirala kar na zasebno sporočilo, velja? 😁


Forum|alt.badge.img
  • mojster
  • 45 odgovorov
  • September 12, 2023

Probaj resetirati telefon


Forum|alt.badge.img
  • frend
  • 106 odgovorov
  • October 3, 2023

Ravno včeraj sem se tudi jaz pozanimal kako je z telefonskimi številkami, ki so bile dodeljene v času 14 dnevnega preizkusnega obdobja.

Če želiš pri redo še naprej uporabljati eSIM kartico je potrebno ustvariti novo telefonsko številko ter ponovno zgenerirati kodo za eSIM na katero se potem veže nova tel.št