Poraba podatkov in sim | Community
Skip to main content

Zdravo! Malo brskam in ugotovim da je tale re:do cist huda zadeva 😁 imam pa dve vprašanji. V kolikor bi se odločil in želel prenesti številko iz telemacha k vam kako to deluje? Uredite z operaterjem vse vi? In še pri telemachu sedaj poleg svoje sim uporabljam dodano sim samo za internet na tablici. Kako je z dodano sim pri vas? Koliko stane?

Hvala za odgovore 

Prenos stevilke opravis vse preko aplikacije re:do … Postopek pa najdes tudi na strani re:do med pogostimi vprasanji:

 

Kako lahko prenesem trenutno telefonsko številko na re:do?

Najprej v aplikaciji re:do ob aktivaciji računa izbereš razpoložljivo mobilno številko. Če se odločiš obdržati svojo obstoječo številko, bo številka re:do, ki si jo izbereš v aplikaciji, samo začasna.

Obstoječo številko lahko preneseš, ko postaneš plačljivi uporabnik storitev re:do. 

V aplikaciji nato izbereš postopek prenosa. 

Če si pri starem operaterju naročnik_ca, vneseš:

  • svojo obstoječo telefonsko številko,
  • podatke zakonitega zastopnika_ce ali naročnika_ce na obstoječi številki (če je zakoniti zastopnik podjetje, morajo biti vneseni podatki podjetja),
  • številko računa, izdanega s strani starega operaterja, ki ne sme biti starejši od treh mesecev,
  • hkrati se odločiš, če želiš pri prejšnjem operaterju ohraniti ali pa prekiniti naročniško razmerje

Nisi prepričan_a, ali imaš pravilno številko računa? O tej se pozanimaj pri prejšnjem operaterju.

Če si pri starem operaterju predplačnik_ca, vneseš:

  • svojo staro telefonsko številko,
  • PUK kodo svoje stare telefonske številke.

Nisi prepričan_a, če imaš pravilno PUK kodo? O tej se pozanimaj pri prejšnjem operaterju.

Ob izpolnitvi obrazca za prenos številke sledi avtentifikacija in elektronski podpis obrazca. Tu enostavno slediš navodilom. Najprej se pojavi okno za pošiljanje varnostne kode na tvojo telefonsko številko. Ko jo prejmeš, jo vneseš v polje “Koda” in potrdiš s klikom na “opravi avtentifikacijo”, sprejmeš piškotke, da si sistem zapomni uspešno avtentifikacijo ter tapneš v polje za podpis, kjer se pojavi elektrosnki podpis. Obrazec za prenos je s tem dokončan in poslan operaterju dajalcu številke.

Prenos običajno traja en delovni dan od poslanega obrazca. O prenosu številke si obveščen_a z SMS sporočilom.

 

Ce potrebujes dodatno SIM, je postopek enak, kot za prvo… Lahko jo dodas kar preko apliakcije in ce tablica omogoca eSIM, aktiviras direktno preko aplikacije. V bistvu sklenes se eno narocnino in stane enako - 15€ mesecno … 😉


Živjo @Dustyrusty95, nas veseli da se zanimaš za naše storitve. 🤗 Tako je, kot je napisal @Jest  vse urediš sam v aplikaciji re:do, imaš pa znotraj aplikacije tudi pomoč za uporabnike 24/7, tako da nikoli nisi prav zares sam, če nas potrebuješ. 😎


Zdravo, če si lahko dovolim in obudim temo - kakšni so kaj vtisi uporabnikov po daljši uporabi? Zanima me predvsem zanesljivost prenosa podatkov (na uvodni strani je naveden neomejen prenos podatkov), je to res tudi v praksi (tisti, ki uporabljate; bi rekli, da je to res)? Se podatkom po določeni porabi omeji hitrost - bi bila storitev primerna za dnevno uporabo preko USB modem-a, recimo za dijaški dom, kjer wifi omrežja še niso na nivoju? Lp C1


hej @curious1, količina podatkov je neomejena, ampak za uporabo v mobilnem telefonu.

Mogoče kdaj v prihodnosti razvijemo rešitev za domači (ali dijaški;) net, ampak zaenkrat še nismo tam.. Long story short, ker moramo paziti na zasdedensot omrežja in vsem zagotovit super izkušnjo, ne omogočamo uporabe sim kartice za modeme. Če pa maš sim kartico v mobilnem telefonu, pa si lahko daš duška:)

 


Hej a odjavo pri telemachu bi vi uredili a moram sama vložiti kakšen obrazec? in a sem vmes ko se prenaša številka, brez številke a vaša začasna deluje?


Hej @ana.simoncic.k,

brez skrbi, v nobenem trenutku nisi brez številke ali storitev :)

Kako gre postopek? 

Najprej pri nas aktiviraš mobilno naročnino in takoj lahko sprožiš prenos številke k re:do, ki je običajno urejena v dveh delovnih dneh. Medtem normalno deluje tvoja številka pri obstoječem operaterju, prenos k nam pa se zgodi tako, da nisi v nobenem trenutku brez številke ali brez storitev, vse deluje kot mora :) 

Kar se tiče obrazcev in teh boring stvari - če imaš pri telemachu naročnino, ti samo poišči št. računa, ki jo vpišeš v app, ostalo mi uredimo. Če maš pa preplačniško razmerje, pa potrebuješ PUK kodo. V vsakem koraku smo ti na voljo, obveščamo te o postopku, skratka vse je super izi :)

Upam, da sem uspel odgovorit na vprašanje!  

 


Odgovori