Hej @MajaZ z veseljem ti pomagam, ampak bi potrebovala malo več podatkov. Se ti javim v zasebna sporočila, da bova lahko uredili.
Hvala za prijaznost - sem že prejela odgovor in napišem še tu, morda bo koristil še komu: napaka je bila v tem, da sem v zahtevku za prenos izbrala “naročniška” telefonska številka, morala pa bi v resnici “predplačniška” … Ko sem zdaj izbrala “predplačniška”, ni več težav pri prenosu. Ker plačujem račune mesečno za nazaj, pač nisem vedela, da to razmerje vseeno ne šteje kot naročniško, ampak predplačniško.
Ja, tudi meni je žal, da grem, ker tukaj je drugače res vse super - storitve odlično delujejo, ta rešitev z eSIM, ko dejansko prejmeš delujočo telefonsko številko v samo par minutah, ne da bi sploh stopil iz hiše, je fenomenalna, vsi v podpori ste vedno zelo prijazni in hitro zagotovite pomoč, ampak imam pač priložnost dobiti več kot dejansko potrebujem za polovico te cene, hkrati pa s tem potem prihranim še pri hčerini naročnini, ki jo prav tako plačujem jaz, zato potem pač vsi ti prihranki pretehtajo ...
@MajaZ popolnoma te razumem. Če imaš priložnost prihraniti, še posebej ko gre za družinske finance, je smiselno izkoristiti to možnost. Hvala za tvojo iskrenost in upam, da tudi pri novem ponudniku najdeš podobno zadovoljstvo. 🦙
Ker plačujem račune mesečno za nazaj, pač nisem vedela, da to razmerje vseeno ne šteje kot naročniško, ampak predplačniško.
Hvala za tale podatek, je zelo uporaben!