Hej @MajaZ z veseljem ti pomagam, ampak bi potrebovala malo več podatkov. Se ti javim v zasebna sporočila, da bova lahko uredili. 🤗
Hvala za prijaznost - sem že prejela odgovor in napišem še tu, morda bo koristil še komu: napaka je bila v tem, da sem v zahtevku za prenos izbrala “naročniška” telefonska številka, morala pa bi v resnici “predplačniška” … Ko sem zdaj izbrala “predplačniška”, ni več težav pri prenosu. Ker plačujem račune mesečno za nazaj, pač nisem vedela, da to razmerje vseeno ne šteje kot naročniško, ampak predplačniško.
@MajaZ res mi je žal, da nas zapuščaš, 🥺🥀❤️🩹 ampak sem vesela, da je bila težava hitro rešena. Hvala tudi za deljenje tvoje izkušnje, res lahko pomaga komu drugemu, ki se znajde v podobni situaciji. 🤗 Upam, da se kdaj znova srečamo. 🦙💚
Ja, tudi meni je žal, da grem, ker tukaj je drugače res vse super - storitve odlično delujejo, ta rešitev z eSIM, ko dejansko prejmeš delujočo telefonsko številko v samo par minutah, ne da bi sploh stopil iz hiše, je fenomenalna, vsi v podpori ste vedno zelo prijazni in hitro zagotovite pomoč, ampak imam pač priložnost dobiti več kot dejansko potrebujem za polovico te cene, hkrati pa s tem potem prihranim še pri hčerini naročnini, ki jo prav tako plačujem jaz, zato potem pač vsi ti prihranki pretehtajo ...
@MajaZ popolnoma te razumem. 😇 Če imaš priložnost prihraniti, še posebej ko gre za družinske finance, je smiselno izkoristiti to možnost. Hvala za tvojo iskrenost in upam, da tudi pri novem ponudniku najdeš podobno zadovoljstvo. 🦙💚
Ker plačujem račune mesečno za nazaj, pač nisem vedela, da to razmerje vseeno ne šteje kot naročniško, ampak predplačniško.
Hvala za tale podatek, je zelo uporaben!