Prenos telefonske številke z re:do drugam - "številka ni aktivna" | Community
Solved

Prenos telefonske številke z re:do drugam - "številka ni aktivna"


Userlevel 3

Pozdravljeni,

poskušam prenesti telefonsko številko z re:do na bob, ampak ko jo vnesem v njihov obrazec za prenos številke, mi, namesto bi samodejno pokazalo, pri katerem operaterju je, napiše "številka ni aktivna" in me ne spusti več dalje - a številko aktivno uporabljam že 10 let, od tega pri re:do več kot 1 leto. Rekli so mi, naj se glede težave obrnem na svojega operaterja ... Ima to mogoče.kaj veze z eSim?

Prosim za pomoč.

Hvala in lp,

Maja

icon

Best answer by MajaZ 23 April 2024, 09:11

View original

6 replies

Userlevel 7

Hej @MajaZ z veseljem ti pomagam, ampak bi potrebovala malo več podatkov. Se ti javim v zasebna sporočila, da bova lahko uredili. 🤗

Userlevel 3

Hvala za prijaznost - sem že prejela odgovor in napišem še tu, morda bo koristil še komu: napaka je bila v tem, da sem v zahtevku za prenos izbrala “naročniška” telefonska številka, morala pa bi v resnici “predplačniška” … Ko sem zdaj izbrala “predplačniška”, ni več težav pri prenosu. Ker plačujem račune mesečno za nazaj, pač nisem vedela, da to razmerje vseeno ne šteje kot naročniško, ampak predplačniško.

Userlevel 7

@MajaZ res mi je žal, da nas zapuščaš, 🥺🥀❤️‍🩹 ampak sem vesela, da je bila težava hitro rešena. Hvala tudi za deljenje tvoje izkušnje, res lahko pomaga komu drugemu, ki se znajde v podobni situaciji. 🤗 Upam, da se kdaj znova srečamo. 🦙💚

Userlevel 3

Ja, tudi meni je žal, da grem, ker tukaj je drugače res vse super - storitve odlično delujejo, ta rešitev z eSIM, ko dejansko prejmeš delujočo telefonsko številko v samo par minutah, ne da bi sploh stopil iz hiše, je fenomenalna, vsi v podpori ste vedno zelo prijazni in hitro zagotovite pomoč, ampak imam pač priložnost dobiti več kot dejansko potrebujem za polovico te cene, hkrati pa s tem potem prihranim še pri hčerini naročnini, ki jo prav tako plačujem jaz, zato potem pač vsi ti prihranki pretehtajo ...

Userlevel 7

@MajaZ popolnoma te razumem. 😇 Če imaš priložnost prihraniti, še posebej ko gre za družinske finance, je smiselno izkoristiti to možnost. Hvala za tvojo iskrenost in upam, da tudi pri novem ponudniku najdeš podobno zadovoljstvo. 🦙💚

Userlevel 4
Badge

Ker plačujem račune mesečno za nazaj, pač nisem vedela, da to razmerje vseeno ne šteje kot naročniško, ampak predplačniško.

Hvala za tale podatek, je zelo uporaben!

Odgovori