Zdravo!
Zanima me, če kdo ve, kje oziroma ali se da vključiti SMS obveščanje o zgrešenih klicih v času nedosegljivosti?
V aplikaciji nikjer nisem našel te nastavitve..
Hvala za pomoč!
Zdravo!
Zanima me, če kdo ve, kje oziroma ali se da vključiti SMS obveščanje o zgrešenih klicih v času nedosegljivosti?
V aplikaciji nikjer nisem našel te nastavitve..
Hvala za pomoč!
Hej
Si mogoče ravno v procesu prenosa mobilne številke?
Zdravo!
Zanima me, če kdo ve, kje oziroma ali se da vključiti SMS obveščanje o zgrešenih klicih v času nedosegljivosti?
V aplikaciji nikjer nisem našel te nastavitve..
Hvala za pomoč!
Zdravo,
Prosim preveri s klicem na “333”, če je storitev aktivna.
Hvala.
Lp,
Tilen
Zdravo Tilen,
sem poskusil s klicem na 333 in mi je gospa javila, da bo ta storitev sedaj aktivna, jeeee
Najlepša hvala za napotek!
Je pa dejstvo, da imam nadomestni A32 (namesto stalnega S21 FE), pa vendar sem sklepal, da to nima direktne povezave z tipom mobilnika..
Skratka preverim tokom vikenda in se javim na to temo, če bom imel še kakšno vprašanje
Lp, Uroš
Prosim preveri s klicem na “333”, če je storitev aktivna.
A če si klical, ker te je zanimalo, ali imaš vključeno ali ne, in je najprej rekla “storitev zgrešeni klic bo izklopljena”, potem si prekinil in znova poklical, pa je rekla najprej spet “storitev zgrešeni klic bo izklopljena”, čez par trenutkov pa “storitev zgrešeni klic bo vklopljena” – to pomeni, da imam zdaj vklopljeno?
Mogoče bi lahko to, če je izvedljivo, preuredili na način, da ti glas najprej pove trenutni status tvoje storitve in “za vklop/izklop pritisnite ...”, pa potem še enkrat spremenjeni status ali nekaj takega. Se mi zdi bolj nedvoumno, sploh če nočeš ničesar spreminjati, ampak te samo zanima status.
Hej
Preverim, kako lahko to uredimo drugače, sicer pa dober predlog.
Ali pa še lažje - z USSD kodo oz. direktno v aplikaciji.
Še nimaš računa? Ustvari račun!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.