Naši plani za re:lavnico | Community
Skip to main content

Naši plani za re:lavnico

  • March 15, 2023
  • 5 odgovorov
  • 144 ogledov

primoz

Hej, prišel je čas, da malo natančneje razkrijemo naše plane glede skupnosti re:lavnica. Vemo, da smo bili polni presenečenj, vse od re:akcije naprej s podcasti in nagradnimi igrami - no, v imenu večje transparentnosti lahko- zagotovimo, da bomo v prihodnje malenkost bolj predvidljivi 😊 

Sploh pa smo si že ob ideji za re:lavnico zastavili cilj, da ste člani skupnosti prvi, ki boste izvedeli za pomembne novosti, ki se tičejo re:doja. Doslej to ni bila ravno praksa, obljubimo pa, da bo v prihodnje drugače! Naj bo ta članek prvi korak v to smer.

Kot veste, se je relavnica spreminjala, in se tudi še bo spreminjala, saj skozi razmišljamo, kaj bi lahko še izboljšali. Zato ,evo po točkah:

  1. Prihaja nova redna rubrika, Ask Me Anything, vsako sredo, v kateri boste vsak teden imeli priložnost postaviti kakršnokoli vprašanje (no, v mejah normale😅) nekomu iz re:do ekipce. Prva bo naša Product Ninja Tjaša, ki bo z vami naslednjo sredo, 22. marca! Woop Wooop!
  2. Izboljšali bomo strukturo spletne strani re:lavnice in uporabniški vmesnik (po domače UI). Strukturo smo namreč prilagajali posameznim fazam skupnosti. Sedaj pa, ko bo re:lavnica bolj “stabilna”, si želimo zagotoviti, da bo navigacija po vsebinah na skupnosti preglednješa, lažja in bolj intuitivna. Ne nas vprašat, kdaj, ampak definitivno si to želimo narest čimprej.
  3. K razvoju aplikacije re:do bomo povabili  člane re:lavnice, ki si boste želeli deliti svojo izkušnjo, stestirati določene funkcionalnosti ali mogoče sodelovati pri raziskavi. Prva iniciativa se zna zgoditi kmalu, tako da spremljajte ta prostor 😀
  4. V duhu sharing is caring pa tukaj objavljamo še vabilo na predstavitev re:doja skupnosti Service Design in User Experience Drinks, ki bo naslednji četrtek, 23. marca. Iliyan in Primož bova predstavila nekaj ozadja, kako smo se lotili razvoja apliakcije, predvsem z vidika, da je razumevanje uporabnikov ključnega pomena za kakršnokoli možnost disrupcije. 

Skratka, kot običajno - tudi komentirajte, predlagajte, šerajte! Smo na vezi 🤙

5 replies

MrBostjanV
Forum|alt.badge.img
  • frend
  • March 16, 2023

Se vidimo 23.3. 😀


nis
Forum|alt.badge.img
  • frend
  • September 17, 2024

Živjo, ne najdem primernejše teme, zato kar tukaj sprašujem – kako kaj napreduje možnost upravljanja z naročnino v brskalniku? Če se prav spomnim, je bila namreč pred časom že debata okrog tega in kar nekaj uporabnikov nas je bilo za to, da bi aplikacija na telefonu ne bila edina možnost za upravljanje s svojim naročniškim računom. Hvala. :)


Tjasa
moderator
  • moderator
  • September 18, 2024

@nis hej 👋🏻 Zaenkrat ta opcija ni v planu. Smem vprašat, zakaj misliš, da bi bilo to potrebno? 😊


nis
Forum|alt.badge.img
  • frend
  • September 18, 2024

Škoda, vseeno hvala. Osebna preferenca (ne maram, da je za vsako stvar aplikacija na telefonu, potem je kaj kmalu preveč vsega) in večja dostopnost tudi za ostale, ki mogoče nimajo pametnega telefona. :)

@nis hej 👋🏻 Zaenkrat ta opcija ni v planu. Smem vprašat, zakaj misliš, da bi bilo to potrebno? 😊

 


voyager
Forum|alt.badge.img
  • frend
  • September 19, 2024

Jaz tudi preferiram, da sta obe varianti na voljo. Npr. N26 je kar malo neresno delovala kot banka, dokler je bilo možno managirati account samo na telefonu.