Zadovoljstvo z re:do | Community

Zadovoljstvo z re:do


Userlevel 6
Badge

Pozdravljeni,

 

V tokratni debati me zanima kako smo kaj zadovoljeni z relavnico in redo aplikacijo ter celotno podporno ekipo.
Sam moram priznati, da sem zadovoljen kako hitro se redo ekipi uspelo postaviti in prilagoditi željam, predlogom in potrebam uporabnikov. 
Podpiram, da so prvi mobilni operater pri katerem lahko vse urediš preko telefona in aplikacije redo hkrati pa pohvalno za uvedno esim kartice.

 

Upam, da se vsi vključeni v relavnico in različne teme strinjate z mano. Sam pa imam predlog, da ponovno prosimo ambasadorje za nove pogovorne teme

 

Lep petek ter prijeten vikend


15 replies

Userlevel 3
Badge

Zelo zadovoljen z e-sim, 5G in pa 14 GB prenosa izven SLO v EU :)

Userlevel 6
Badge

znjaka69

Priznam, da sem bil tudi sam zadovoljen z delovanjem njihovega omrežja. Testiral sem ga letos Februarja ter ugotovil kako neizmerno je prijazna tudi podporna ekipa, ki mi je pomagala rešiti vsak problem.

V zahvalo, da sem jim pomagal pri promociji sem dobil paket zahvale.
Zato sem se odločil, da ponovno pridem v relavnico z novimi idejami, predlogi in pogovori ter mogoče kmalu obnovim naročnino in omrežje testiram naprej.

 

Me veseli, da si se oglasil v mojem pogovoru

Userlevel 4
Badge

Jaz bi tudi paket zahvale za vse podane predloge 🥺

Sicer pa ja, se strinjam. Vse, kar me moti oz. kar se mi zdi, da bi se dalo izboljšati, itak sproti objavim tukaj na relavnici, v splošnem se mi pa, kot že izpostavljeno, podporna ekipa zdi res super, zlasti zaradi odzivnosti.

Z veseljem tudi vedno podam svojo uporabniško izkušnjo v zvezi s storitvami, ki jih uporabljam, ker se mi zdita transparentnost (dostopnost informacij) in pristen feedback zelo pomembna tudi za ostale. Plus mobilna telefonija je zanimiva.

Userlevel 6
Badge

Pozdravljen,

Tudi sam podpiram idejo, da imamo v sloveniji prvega mobilnega operaterja, ki ima popolnoma digitalno poslovanje ter je bližje mladim kot starejšim.
Ideja o uvedbi samo enega paketa je super ter dodano izbiranje med fizično ali pa esim kartico.

Moja uporabniška izkušnja z delovanjem njihovih storitev je nepopisna. Slišal sem dosti reklam, ki smo me enostavno privleke do tega, da preizkusim in testiram.
Velika pohvala gre podporni ekipi, ki je izredno odzivna, prijazna in ti ob pravem trenutku poda željeno informacijo ter nikoli ne zavaja.
Meni osebno je pomemben pristen feedback takrat ko ga potrebujem

 

@nis dobrodošel si v vsaki moji debati, ki jo bmo na novo odpiral

Userlevel 4
Badge

Hej @SamoZ , a si ti član ekipe a zgolj uporabnik? Ker na profilu piše, da si del ekipe, odgovori pa so pisani vsi s stališča uporabnika, tako da si me malo zmedel.

Sicer pa meni ideja o enem samem paketu iskreno ni všeč. Digitalno poslovanje je super, ampak mislim, da bo po preteku vseh teh promocij re:do postal zaradi svoje cene nekonkurenčen. Veliko ljudi ne potrebuje vsega neomejeno (vključno z mano, priznam) in morda bi bilo smiselno ponuditi še en manjši paket (ali dejansko združiti storitve z A1, ampak to se mi zdi slabša opcija). Tako da morda bi lahko premislili o tem, ker podpora je odlična, tudi možnost opravljanja vsega online.

Userlevel 6
Badge

Hej @nis. hvala za opozorilo. Mislil sem napisati redo uporabnik pa sem pomotoma napisal član redo ekipe.
 

Glede načina poslovanja bo redo po preteku vseh promocij nekako postal konkurenčen Bobu. Res je pa, da se bo težko boril za obstoj med večjimi mobilnimi operaterji kot so: A1, Telekom Slovenije, Telemach in T-2.
Pri re:do se bodo morali še česa domisliti in mogoče uvesti še kakšen nov mobilni paket.

Digitalno poslovanje po eni strani varuje okolje. Fino je, ker lahko z operaterjem urediš brez obiska poslovalnice.
Podpora pri re:do je top in možnost fizične sim katice ali pa eSIM prav tako.

Userlevel 4
Badge

Tukaj se pa ne strinjam. :) Ravno bob (in podobni) je za večino uporabnikov, ki jih jaz poznam, vključivši sebe, bolj optimalna izbira. Za tiste “heavy userje”, ki pokurijo 90+ GB podatkov na mesec, bo pa re:do vsekakor ostal mikaven, ja.

Zdaj, koliko je “tekmovanje” z A1 smiselno, bodo povedali drugi, glede na to da smo vsi uporabniki v statistiki krovnega A1 (takisto bob uporabniki) in se niti ne ločuje po posameznih ponudnikih.

Userlevel 4
Badge

Čao, strinjam se, da je re:do ekipa zakon, odzivna in prijazna. Super je ko lahko urejam res vse preko aplikacije. Predlog za nove pogovorne teme z ambasadorje pa je odlična ideja @SamoZ.

Meni so tudi super novice Top 5 in res vsak petek grem prebrat ali pa za vikend.

Lep vikend ✌🏽

Userlevel 4
Badge

Support ekipo majo res zakon!

Userlevel 5
Badge

Tukaj se pa ne strinjam. :) Ravno bob (in podobni) je za večino uporabnikov, ki jih jaz poznam, vključivši sebe, bolj optimalna izbira. Za tiste “heavy userje”, ki pokurijo 90+ GB podatkov na mesec, bo pa re:do vsekakor ostal mikaven, ja.

Zdaj, koliko je “tekmovanje” z A1 smiselno, bodo povedali drugi, glede na to da smo vsi uporabniki v statistiki krovnega A1 (takisto bob uporabniki) in se niti ne ločuje po posameznih ponudnikih.

Meni je pa ravno Bob bil od nekdaj bolj “brezvezen” kot ne. Niso bili konkurenčni pri paketih in količinah, mislim, da je bila v začetku celo 090 številka za support, SIM kartica je bila dražja kot pri ostalih, če pa danes pogledam, pa še vedno nekaj škrtarijo pri hitrostih in tudi pri količinah imajo še prostora za izboljšave…

V primerjavi z njim se mi je zdel vedno HoT dosti boljši, za nezahtevne uporabnike (kar sem bil nekaj časa tudi jaz) pa sta bila tudi Sparmobil in Izimobil (dokler ga ni pojedla mama-telekoma).

Userlevel 3
Badge

Ne razumem, saj bob je tisti ponudnik za poceni pakete, če ne rabiš še fix inerneta in televizije. Cena paketov je tista ki drži bob pokonci.

Ampak kot je napisal:

Zelo zadovoljen z e-sim, 5G in pa 14 GB prenosa izven SLO v EU :)

re:do je še vedno zakon, še posebej ko je samo 8€ na mesec 😎😍!!!

Userlevel 2

A1, Bob, Redo, to ti je vse isti šmorn, sami sebi delajo konkurenco, kar za njih niti ni tako slabo.

Za mlajšo generacijo je čisto digitalno poslovanje v redu, za starejše pač ne. Jaz osebno ne vidim razloga, da bi preklopil iz A1 tukaj, ker ne porabim niti 10 GB interneta na mesec. Pa tudi telefona ne moraš tukaj z vezavo vzet.

Kot je nekdo napisal zgoraj. Če rabiš veliko neta (100 + GB podatkov na mesec) je tole sigurno odlična zadeva. Če ne potratiš toliko, je Bob ali Hot bolj smiselen oz. A1, če hočeš vzet telefon z vezavo.

Userlevel 2

Re:do... Kapo dol za podporo. Omrežje od A1 pa ni optimalno. Toliko težav kot sem imel z nedosegljivostjo in klicanjem ( druga stran javlja zasedeno čeprav ni) nisem še imel pri nobenem operaterju... Mogoče je težava z esim (sem jo po nastavil),  mogoče dual sim, čeprav mi je pri prejšnjem operaterju delovalo vse brez težav. Kar pa se tiče ponudbe... Najbrž je zame overkill ker ponucam 20gb na mesec. 😀

Userlevel 4
Badge

Re:do... Kapo dol za podporo. Omrežje od A1 pa ni optimalno. Toliko težav kot sem imel z nedosegljivostjo in klicanjem ( druga stran javlja zasedeno čeprav ni) nisem še imel pri nobenem operaterju... Mogoče je težava z esim (sem jo po nastavil),  mogoče dual sim, čeprav mi je pri prejšnjem operaterju delovalo vse brez težav. Kar pa se tiče ponudbe... Najbrž je zame overkill ker ponucam 20gb na mesec. 😀

Si imel težave s klicanjem danes? Tudi pri meni so se pojavljale neke čudne zadeve, danes dopoldne mi niso delali ne odhodni ne dohodni klici v mojem telefonu. Ob menjavi moje in neke druge SIM kartice med mojim in drugim telefonom pa je zadeva delovala brez težave. Ko je bila kartica spet v mojem, zopet ni delalo, čez kake pol ure, uro pa je samo od sebe začelo delovati vse.

Userlevel 3
Badge

Z re:do sem zelo zadovoljen.😉

Odgovori