Posluš! Prenos številke na re:do ni noben BAV BAV. In to ti pokažemo v današnjem re:do vodiču.
Postopek prenosa tvoje obstoječe številke na re:do:
- Do začetka prenosa lahko dostopaš kar iz domače strani aplikacije re:do ALI pa pojdi na svoj profil
mobilne linije
izbereš linijo za prenos številke
prenesi obstoječo številko.
- Sledi navodilom prenosa številke. Tu se postopek razlikuje glede na to, ali si bil_a pri starem operaterju naročnik_ca ali predplačnik_ca.
Če si pri starem operaterju naročnik_ca, vneseš:
- svojo obstoječo telefonsko številko,
- svoje podatke*,
- številko računa, ki je izdan pri starem operaterju in ne sme biti starejši od 3 mesecev (prav tako ne sme biti opomin),
*PAZI, da pri številki računa vneseš številko v celotni obliki (številka je lahko sestavljena bodisi iz črkovnih in numeričnih, lahko pa samo iz numeričnih znakov).
Kje najdeš številko računa svojega operaterja? Sledi vodiču spodaj:
- hkrati se odločiš, če želiš pri prejšnjem operaterju ohraniti ali pa prekiniti naročniško razmerje.
Če si pri starem operaterju predplačnik_ca, vneseš:
- svojo staro telefonsko številko,
- PUK kodo svoje stare telefonske številke.
- Da bomo prenos številke lahko izvedli v celoti (
), moraš opraviti še proces avtentikacije in digitalnega podpisa obrazca z “One Span Sign”.
- V naslednjem koraku lahko dokument za prenos številke še enkrat pregledaš ali ga shraniš.
- S tem je proces prenosa dokončan. O prenosu številke boš obveščen_a s SMS sporočilom.
To je to! Simpl kot pasulj. Če se ti ob postopku prenosa vseeno porodija kaka vprašanja, pa se brez problema obrni na nas – tukaj pod komentarji ali pa kontaktiraj našo support ekipo!