Ste se kdaj spraševali, kako naša interna in web FAQ baza znanja ostaja tako informativna? Čeprav je naša baza znanja še vedno "work in progress" in še ni popolna, neutrudno delamo, da bi jo izpopolnili in izboljšali. S ciljem, da postane čedalje bolj informativna. 🤓 Ali pa, kako so vsebine in sintakse naših chatbotov tako natančno usklajene, da tako uporabniki kot zaposleni dobijo vse potrebne informacije? Za vse to in še več stoji naš Andrej (Wisdom Wizard), ki nenehno tudi išče načine za izboljšanje.
Poleg tega sodeluje z različnimi oddelki in mednarodno ekipo skrbnikov za re:do storitve, da zagotovi,da so vse informacije, vključno z "osebnimi in drugimi podatki", shranjene in zavarovane skladno z zakonodajo o varovanju podatkov. 📜 😎 In še to! Čeprav ni to njegova glavna dolžnost, vedno najde čas, da novozaposlenim uredi vse potrebne dostope in jim »postreže« z odlično kavo na Nebotičniku. ☕️
Pripravi vprašanja za Andreja, če te zanima, kako uspeva graditi tako obsežno bazo FAQ, kako se spopada z izzivom usklajevanja informacij med različnimi oddelki in mednarodno ekipo skrbnikov za re:do?
Na vse to in še več, lahko dobiš odgovor, če le slajdneš spodaj svoje vprašanje. Andrej pa bo odgovoril v sredo, 11. oktobra od 10. ure dalje. Vidimo, pišemo! ✌