Na petnajsti AMA sredi spoznaj Andreja, re:do Wisdom Wizard! | Community
Blog

Na petnajsti AMA sredi spoznaj Andreja, re:do Wisdom Wizard!

Na petnajsti AMA sredi spoznaj Andreja, re:do Wisdom Wizard!
Userlevel 7
  • heroj
  • 288 odgovorov

Ste se kdaj spraševali, kako naša interna in web FAQ baza znanja ostaja tako informativna? Čeprav je naša baza znanja še vedno "work in progress" in še ni popolna, neutrudno delamo, da bi jo izpopolnili in izboljšali. S ciljem, da postane čedalje bolj informativna. 🤓 Ali pa, kako so vsebine in sintakse naših chatbotov tako natančno usklajene, da tako uporabniki kot zaposleni dobijo vse potrebne informacije? Za vse to in še več stoji naš Andrej (Wisdom Wizard), ki nenehno tudi išče načine za izboljšanje.

Poleg tega sodeluje z različnimi oddelki in mednarodno ekipo skrbnikov za re:do storitve, da zagotovi,da so vse informacije, vključno z "osebnimi in drugimi podatki", shranjene in zavarovane skladno z zakonodajo o varovanju podatkov. 📜 😎 In še to! Čeprav ni to njegova glavna dolžnost, vedno najde čas, da novozaposlenim uredi vse potrebne dostope in jim »postreže« z odlično kavo na Nebotičniku. ☕️

 

Pripravi vprašanja za Andreja, če te zanima, kako uspeva graditi tako obsežno bazo FAQ, kako se spopada z izzivom usklajevanja informacij med različnimi oddelki in mednarodno ekipo skrbnikov za re:do?

Na vse to in še več, lahko dobiš odgovor, če le slajdneš spodaj svoje vprašanje. Andrej pa bo odgovoril v sredo, 11. oktobra od 10. ure dalje. Vidimo, pišemo! ✌


10 replies

Userlevel 6
Badge

Pozdravljeni,

Za prihodnji teden v sredo 11.10 ko bo z nami v relavnici Andrej si bom pripravil nekaj vprašanj.
V Sredo ob 9:00 jih bom zapisal v komentar ter počakal na odgovor


Se že veselim.

Userlevel 4
Badge

Zdravo Andrej, mene pa zanima kako usklajuješ vsebine in sintakse chatbotov, da zadovoljiš potrebe tako uporabnikov kot zaposlenih? In kakšno kavo piješ? 😄 Hvala

Userlevel 4
Badge

Kako uspevaš tako uspešno usklajevati informacije med različnimi oddelki in mednarodno ekipo skrbnikov za re:do?

Userlevel 6
Badge

Pozdravljeni,

Zanima me kako težko je bilo postaviti uporabniško prijazno klepetalnico ter vzdrževati podatkovno zbirko?

Kako se je ekipa odzvala na prvi produkt izpod vaših rok?

Kako je sploh nastala ideja za re:do in izbira načina poslovanja?

 

Vsak dan z veseljem preberem kar je objavljeno ter kdaj tudi sam kakšno objavo napišem.

Userlevel 7

Hej ​​​​​@SamoZ sem prav čakala na tvoja vprašanja. dbest 😃

Zdravo Andrej, mene pa zanima kako usklajuješ vsebine in sintakse chatbotov, da zadovoljiš potrebe tako uporabnikov kot zaposlenih? In kakšno kavo piješ? 😄 Hvala

Hej! re:do za sedaj še nima chatbota, če pa ga bo imel, smo pripravljeni na akcijo! Imamo pa v pisarni avtomat za kavo. Kava iz avtomata ni moja najljubša, ampak najhitreje zadovolji potrebe po kofeinu 😁 Meni najslajša kava je tista, ki je z dobro družbo, običajno kapučino. Če pa družbe ni, mi je najljubši obred kuhanja prave turške kave v džezvi iz Baščaršije.
Glede izdelave in urejanja chatbota bi lahko res veliko razlagal, ampak bom skušal bit čimbolj jedrnat. Kdor me pozna ve, da je to mission impissible 😅
Možgani chatbotov so običajno MindMap sheme. Z večjo mero domišljije bi jih lahko primerjal z nevronskimi vezmi možganov, kjer imaš več nivojev parent-child-sibling povezanih vozlišč. Za lažjo predstavo sem spodaj na sliki dodal grafični prikaz enega mojih chatbotov. Vsako vozlišče ima naslov, ki je lahko v chatbotu objavljen kot rubrika ali vprašanje z odgovorom. V enem vozlišču pa je več nivojev ključnih besed, pod njimi pa še vsebina ali odgovor chatbota, včasih obogatena tudi s kakšnimi hypertext vložki. Čarovnija pa je v tem, da v vsakem zastavljenem vprašanju chatbot prepozna zaporedje ključnih besed in na podlagi tega ponudi, upam 😃, primeren odgovor. Zakaj “upam”? Zato ker ob kreaciji chatbota osebno raje vidim, da ta poda samo en relevanten odgovor, tako kot človek, ne pa npr. seznam možnih vprašanj in odgovorov. Slednje je itak pokrito z FAQ sekcijami na spletnih straneh in nima smisla, da bi chatbot to podvajal. Da chatbot poda en sam in pravilen odgovor je izziv, pri katerem moram skozi analitiko vprašanj in odgovorov popravljati in prilagajati povezave vozlišč, predvsem pa tudi sosledje ključnih besed v samih vozliščih. In to prilagajanje je učenje chatbota. Ja, ljudje se učimo celo življenje in enako velja tudi za chatbota :)

 

Kako uspevaš tako uspešno usklajevati informacije med različnimi oddelki in mednarodno ekipo skrbnikov za re:do?

Hej, kratek odgovor bi bil težko! Ampak gre! 😆

Dolg odgovor 😅: Zakaj težko? Zato ker se vsi tako zelo radi ukvarjamo z idejami in kreacijo novosti, ki so sinonim za re:do. Cilj je, da imamo sodobne, nove storitve in rešitve. Ob tem pa moramo pravno službo vprašati, če so te novosti skladne z državno in EU regulacijo elektronskih komunikacij. Regulacije pa so same po sebi omejitve, a ne? Zato seveda prejmemo iz pravne službe določene regulatorne okvirje in omejitve, ki vse kreativce in sanjače dostikrat udarijo po glavi. Sledijo lahko tudi redefinicije in rekonstrukcije storitev. Ampak ja, inovacije in progresiven napredek so super stvar, se pa vsi zavedamo, da tiste prave rešitve vedno upoštevajo okvirje, ki jih naredijo dobre in neškodljive za vse… Zato pač “gre” in brez težav zagrizemo tudi v to kislo jabolko 🙂

Pozdravljeni,

Zanima me kako težko je bilo postaviti uporabniško prijazno klepetalnico ter vzdrževati podatkovno zbirko?

Kako se je ekipa odzvala na prvi produkt izpod vaših rok?

Kako je sploh nastala ideja za re:do in izbira načina poslovanja?

 

Vsak dan z veseljem preberem kar je objavljeno ter kdaj tudi sam kakšno objavo napišem.

Hej! Glede vzpostavitve uporabniške prijazne klepetalnice prepuščam odgovor Lei @Lea . To je njen otroček 😁

Podatkovno zbirko, pri kateri je imela tudi Lea veliko vlogo (hvala Lea 😁), se da zlahka vzdrževati, ko se organizira nek bolj formalen postopek obveščanja skrbnika baze znanja. Npr. marketing naredi nov produkt in ob tem ne sme pozabiti izpolniti simpl formularja z naslovom novosti, življensko dobo produkta, opisom, komu je namenjen, kako se ga aktivira itd. Podobno velja tudi za vse spremembe, ki se tičejo re:do storitev in podpore. Na podlagi prejetega formularja se zlahka uredi obveščanje in tudi objava novosti v razdelku Pogosta vprašanja.

Delo olajša tudi dobro orodje za objavljanje člankov na javni in tudi interni bazi znanja. Predvsem interna baza znanja mora podpirati enostaven vnos multimedijskih datotek za npr. boljša slikovna, ppt, xls ali video navodila za zapolsene.

Skratka, jaz vzdržujem podatkovno zbirko, to delo pa ni težko, če imaš tako dobro ekipo kreatorjev informacij, kot jo imamo na re:do 😎 Na tem mestu se zahvaljujem vsem našim operativcem, marketingovcem in supportarjem 😁

Moj odziv na prvi produkt je bil: It’s alive!!! 😁

@Lea , tudi glede nastanka ideje za re:do prepuščam besedo tebi, če misliš, da je potrebno k mojemu kaj dodati. Jaz bi samo na kratko podal moj vidik: sam način poslovanja je sprožil idejo za re:do. Poslovanje, ki je v celoti digitalno in InApp, dosegljivo vsakemu in povsod in ki prav to slednje omogoča za vsakega od nas, da smo vedno in povsod dosegljivi za tiste, ki so nam ljubi ter oni za nas 🤓

Userlevel 7

Pozdravljeni,

Zanima me kako težko je bilo postaviti uporabniško prijazno klepetalnico ter vzdrževati podatkovno zbirko?

Kako se je ekipa odzvala na prvi produkt izpod vaših rok?

Kako je sploh nastala ideja za re:do in izbira načina poslovanja?

 

Vsak dan z veseljem preberem kar je objavljeno ter kdaj tudi sam kakšno objavo napišem.

Hej @SamoZ  😊 tvoje vprašanje “Zanima me kako težko je bilo postaviti uporabniško prijazno klepetalnico ter vzdrževati podatkovno zbirko?” @Andrej K za besedo. 😊

Pri postavljanju re:lavnice smo si prizadevali, da bi zagotovili najboljšo izkušnjo za uporabnike. Uporabili smo preverjene metode oblikovanja uporabniških vmesnikov, da smo ustvarili enostavno navigacijo in prijazen vmesnik a dodali svoj dizajn. Glede vzdrževanja podatkovne zbirke smo se odločili za zanesljive sisteme za upravljanje podatkov, ki omogočajo enostavno dodajanje, urejanje in brisanje podatkov. Prav tako izvajamo varnostne kopije in skrbimo za varnost in integriteto informacij. Morem pa reči, da najbolj pa smo veseli, ko opazujemo, kako vi_naši uporabniki aktivno sodelujejo v re:lavnici. To nas res osrečuje!🎉 Ko vidimo, kako odpirate nove teme, postavljate vprašanja in sodelujete pri naših pogovorih, je to za nas kot praznik.🤗 Vaša radovednost in entuziazem prinašata posebno energijo, ki naredi našo skupnost živo in zabavno. Veseli nas ko se počutite dobrodošli, keep going, saj je vaše sodelovanje ključno, da skupaj oblikujemo prijetno in informativno skupnost za vse. Če imate še kakšne zamisli ali želje, jih z veseljem prisluhnemo. dbest ste!! @SamoZ tebi za še posebej hvala za vsa tvoja radovedna vpršanja in nove teme. 🤗 @primoz bi še kaj dodal, you are the boss? 😅

 

Userlevel 7

Pozdravljeni,

Zanima me kako težko je bilo postaviti uporabniško prijazno klepetalnico ter vzdrževati podatkovno zbirko?

Kako se je ekipa odzvala na prvi produkt izpod vaših rok?

Kako je sploh nastala ideja za re:do in izbira načina poslovanja?

 

Vsak dan z veseljem preberem kar je objavljeno ter kdaj tudi sam kakšno objavo napišem.

Kako je sploh nastala ideja za re:do in izbira načina poslovanja? To je res zanimivo vprašanje, včasih se tudi sami povprašamo po njem. 😍 @Tjasa je pred 6 meseci napisala res cool odgovor na to vprašanje. 👇🏽

Kot je napisala Tjaša, opazili smo priložnost, da tudi v telekomunikacijah naredimo korak naprej in ponudimo nekaj svežega in inovativnega v digitalnem svetu. In evo re:do je tukaj. 📲🤓 @SamoZ če te še karkoli zanima glede produkta, kar vprašaj, jaz pa ti z veseljem priskrbim odgovor pri @Tjasa, ki je product ninja 😁🤺 ali pa ti bo odgovorila kar sama. 😉

 

Odgovori