Aha, to je kao design thinking neki neki! Ja, zakaj vsa ta fascinacija s temi listki post-it?? 🙄
Ker del aplikacije ti je blo najteži pretvorit v razumljivo izkušnjo? Si zadovoljen s tem kar mate?
Hej @primorc,
kul vprašanje, hvala! Zgodba posti-it listkov je kr zanimiva - nastali so mimogrede, ko je nek znanstvenik pri 3M razvijal super močno lepilo, na koncu pa je izumil pibko lepilo, občutljivo na pritisk 💡 Tole zadevo so zapakirali v znamko Post_It (tipično rumeni listki) spravli na trg in kmalu so postali hit, sploh za pisarniško delo, pa tudi doma, ko si je treba kej zapisat in ne pozabit:)
Service designerji pa smo jih posvojili, ker imajo ful enih zanimivih lastnosti in omogočajo kup prednosti: so majhni, torej morš res strnit misli v par besed - torej je treba včasih zapletene koncepte u nulo poenostavit v max. pet, sedem besed!
To pomeni, da je ful lažje učinkovito medsebojno komuniciranje med ljudmi iz različnih oddelkov in ozadij - torej je posledično lažje sodelovanje, sokreiranje in oblikovanje nekih skupnih stališč na delavnicah - ki je ravno tako super orodje service designa.
Tako da, naslednjič ko boš na kkšni delavnici, upoštevaj moderatorja in namesto kemičnih al pa svinčnikov res uporabljaj flomaster - tako boš primoran, da dobro strneš misli, hkrati pa bodo tvoji post-iti fajn vidni 🥐
hej @Yellow,
po pravici povedano, je še fuulll stvari, ki bi jih rad jaz pa cela ekipa že ob launchu spravla v življenje - ampak kot pravijo - če se ti vsaj malo sram svojega produkta ob lansiranju, si lansiral prepozno 😅
Ampak v osnovi je izkušnja top, seveda od znotraj vidimo že ful placa za izboljšave, ampak ko se pogovarjam s folkom, so res zadovoljni. Mislim, da smo nardili res top digitalni produkt! 🚀
Kaj je blo najtežje? Hm, mislim, da tisti deli flowa, ki so podvrženi regulatornim zahtevam, ki nimajo dosti smisla za ljudi - naprimer, da ob prenosu številke, ki je v naročniškem razmerju, rabiš št. računa pri obstoječem operaterju. Zakaj?? 😵
V tujini so bolj pragmatični - ob prenosu številke, uporabnik zgolj pošlje SMS, operater pa v ozadju preveri, ali so obveznosti pri prejšnjem poravnane, torej da gre zadeva easy naprej.
Skratka, ko smo se srečali s takim izzivom, ko nismo mogli zadeve poenostavit za uporabnike, smo pa izkušnjo naredili kar se da simpl - torej upravljali z objektivnimi omejitavmi in probali narest izkušnjo čimbolj razumljivo in simpl 👌
Kaj msiliš, nam je uspelo?