Na sedmi AMA odgovarja Primož Mahne, naš Service Yoda | Community
AMA Sreda

Na sedmi AMA odgovarja Primož Mahne, naš Service Yoda

Na sedmi AMA odgovarja Primož Mahne, naš Service Yoda
Userlevel 7

Kako načrtuješ storitev, kaj so touchpointi in customer journey-ji in zakaj so post-it osnovna oprema service designerjev (aka načrtovalcev storitev)? Kako ultra komplicirane postopke pretvoriš v razumljivo izkušnjo? Zakaj vsak zna že iz nule uporabljat stol, neke random storitve pa najverjetneje ne?

To sredo, 21. junija, se pridi vživet v uporabnike_ice storitev, saj bomo spoznavali svet service designa, v Sloveniji malo poznane panoge, ki pa je že izredno razširjena v Skandinaviji, zahodni Evropi, pa tudi ZDA in Aziji. Primož pri re:do skrbi, da je izkušnja aplikacije top, z ekipo razvija nove storitve  

Primož sicer zase pravi, da je v zadnjih petnajstih letih zamenjal 4 poklice in tri panoge (od kreativca v oglaševanju in brand stratega do design researcherja in service designerja), vendar se je pri njem vedno vse obračalo okrog empatije in ljudi. "Drugače sem fotr štiriletnemu sinu in poročen s tujko, tako da tamali tekoče govori oba jezika in razume tretjega :) V prostem času probam kej migat, najraje pa jadram."

Vprašanja že zbiramo 👇, Primož pa bo z nami to sredo, 21. junija, od 10. ure naprej. Vidimo, pišemo!


4 replies

Userlevel 3

Aha, to je kao design thinking neki neki! Ja, zakaj vsa ta fascinacija s temi listki post-it?? 🙄

Userlevel 3
Badge

Ker del aplikacije ti je blo najteži pretvorit v razumljivo izkušnjo? Si zadovoljen s tem kar mate? 

Userlevel 7

Hej @primorc,

kul vprašanje, hvala! Zgodba posti-it listkov je  kr zanimiva - nastali so mimogrede, ko je nek znanstvenik pri 3M razvijal super močno lepilo, na koncu pa je izumil pibko lepilo, občutljivo na pritisk 💡 Tole zadevo so zapakirali v znamko Post_It (tipično rumeni listki) spravli na trg in kmalu so postali hit, sploh za pisarniško delo, pa tudi doma, ko si je treba kej zapisat in ne pozabit:)

Service designerji pa smo jih posvojili, ker imajo ful enih zanimivih lastnosti in omogočajo kup prednosti: so majhni, torej morš res strnit misli v par besed - torej je treba včasih zapletene koncepte u nulo poenostavit v max. pet, sedem besed! 

To pomeni, da je ful lažje učinkovito medsebojno komuniciranje med ljudmi iz različnih oddelkov in ozadij - torej je posledično lažje sodelovanje, sokreiranje in oblikovanje nekih skupnih stališč na delavnicah - ki je ravno tako super orodje service designa.

Tako da, naslednjič ko boš na kkšni delavnici, upoštevaj moderatorja in namesto kemičnih al pa svinčnikov res uporabljaj flomaster - tako boš primoran, da dobro strneš misli, hkrati pa bodo tvoji post-iti fajn vidni 🥐

Userlevel 7

hej @Yellow

po pravici povedano, je še fuulll stvari, ki bi jih rad jaz pa cela ekipa že ob launchu spravla v življenje - ampak kot pravijo - če se ti vsaj malo sram svojega produkta ob lansiranju, si lansiral prepozno 😅

Ampak v osnovi je izkušnja top, seveda od znotraj vidimo že ful placa za izboljšave, ampak ko se pogovarjam s folkom, so res zadovoljni. Mislim, da smo nardili res top digitalni produkt! 🚀

Kaj je blo najtežje? Hm, mislim, da tisti deli flowa, ki so podvrženi regulatornim zahtevam, ki nimajo dosti smisla za ljudi - naprimer, da ob prenosu številke, ki je v naročniškem razmerju, rabiš št. računa pri obstoječem operaterju. Zakaj?? 😵

V tujini so bolj pragmatični - ob prenosu številke, uporabnik zgolj pošlje SMS, operater pa v ozadju preveri, ali so obveznosti pri prejšnjem poravnane, torej da gre zadeva easy naprej. 

Skratka, ko smo se srečali s takim izzivom, ko nismo mogli zadeve poenostavit za uporabnike, smo pa izkušnjo naredili kar se da simpl - torej upravljali z objektivnimi omejitavmi  in probali narest izkušnjo čimbolj razumljivo in simpl 👌

Kaj msiliš, nam je uspelo? 

Odgovori