Aha, to je kao design thinking neki neki! Ja, zakaj vsa ta fascinacija s temi listki post-it??
Ker del aplikacije ti je blo najteži pretvorit v razumljivo izkušnjo? Si zadovoljen s tem kar mate?
Hej @primorc,
kul vprašanje, hvala! Zgodba posti-it listkov je kr zanimiva - nastali so mimogrede, ko je nek znanstvenik pri 3M razvijal super močno lepilo, na koncu pa je izumil pibko lepilo, občutljivo na pritisk Tole zadevo so zapakirali v znamko Post_It (tipično rumeni listki) spravli na trg in kmalu so postali hit, sploh za pisarniško delo, pa tudi doma, ko si je treba kej zapisat in ne pozabit:)
Service designerji pa smo jih posvojili, ker imajo ful enih zanimivih lastnosti in omogočajo kup prednosti: so majhni, torej morš res strnit misli v par besed - torej je treba včasih zapletene koncepte u nulo poenostavit v max. pet, sedem besed!
To pomeni, da je ful lažje učinkovito medsebojno komuniciranje med ljudmi iz različnih oddelkov in ozadij - torej je posledično lažje sodelovanje, sokreiranje in oblikovanje nekih skupnih stališč na delavnicah - ki je ravno tako super orodje service designa.
Tako da, naslednjič ko boš na kkšni delavnici, upoštevaj moderatorja in namesto kemičnih al pa svinčnikov res uporabljaj flomaster - tako boš primoran, da dobro strneš misli, hkrati pa bodo tvoji post-iti fajn vidni
hej @Yellow,
po pravici povedano, je še fuulll stvari, ki bi jih rad jaz pa cela ekipa že ob launchu spravla v življenje - ampak kot pravijo - če se ti vsaj malo sram svojega produkta ob lansiranju, si lansiral prepozno
Ampak v osnovi je izkušnja top, seveda od znotraj vidimo že ful placa za izboljšave, ampak ko se pogovarjam s folkom, so res zadovoljni. Mislim, da smo nardili res top digitalni produkt!
Kaj je blo najtežje? Hm, mislim, da tisti deli flowa, ki so podvrženi regulatornim zahtevam, ki nimajo dosti smisla za ljudi - naprimer, da ob prenosu številke, ki je v naročniškem razmerju, rabiš št. računa pri obstoječem operaterju. Zakaj??
V tujini so bolj pragmatični - ob prenosu številke, uporabnik zgolj pošlje SMS, operater pa v ozadju preveri, ali so obveznosti pri prejšnjem poravnane, torej da gre zadeva easy naprej.
Skratka, ko smo se srečali s takim izzivom, ko nismo mogli zadeve poenostavit za uporabnike, smo pa izkušnjo naredili kar se da simpl - torej upravljali z objektivnimi omejitavmi in probali narest izkušnjo čimbolj razumljivo in simpl
Kaj msiliš, nam je uspelo?