KAKO STE ZADOVOLJNI Z RE:DO-jem? | Community
Skip to main content

Zdravo vsem! 🌅

Mene pa zanima, kako ste zadovoljni z RE:DO-jem❓

A bi rad/a, da se kaj izboljša oz. doda?

Vnaprej hvala za odgovore, Predrag. 🙏🏻😃

 

Se že veselim vaših odgovorov! 😃


So far so good. Se pa ne bi branil, ce bi tako kot ima Hot Extra paket, dodali se npr. vkljucenih 50 minut za klice na evropske stevilke na mesec. :)

 


So far so good. Se pa ne bi branil, ce bi tako kot ima Hot Extra paket, dodali se npr. vkljucenih 50 minut za klice na evropske stevilke na mesec. :)

 

Hvala za odgovor. 😃


Še en komentar, samo tale se tiče bolj vašega lastnika omrežja… Te dni sem se malo igral z Redo in s Telemachom, tudi preko prenosnika. Pri Redo so bile seveda višje hitrosti, pri Telemachu pa je bila odzivnost boljša (skoraj enaka klasičnemu internetu preko žic), tako da bi bilo super, če bi malo izboljšali “latency”. Sedaj je pogosto tudi v 3številčnih milisekundah. Preprosto povedano to pomeni, da ko npr. vtipkaš naslov spletne strani (oz. začneš karkoli omrežnega), bo še mlel npr. dve sekundi, preden bo začel prenos strani.


Še en komentar, samo tale se tiče bolj vašega lastnika omrežja… Te dni sem se malo igral z Redo in s Telemachom, tudi preko prenosnika. Pri Redo so bile seveda višje hitrosti, pri Telemachu pa je bila odzivnost boljša (skoraj enaka klasičnemu internetu preko žic), tako da bi bilo super, če bi malo izboljšali “latency”. Sedaj je pogosto tudi v 3številčnih milisekundah. Preprosto povedano to pomeni, da ko npr. vtipkaš naslov spletne strani (oz. začneš karkoli omrežnega), bo še mlel npr. dve sekundi, preden bo začel prenos strani.

Hvala za še eno novo informacijo. 🙏🏻


hej @voyager,  zaupaš lokacijo, kjer si probaval?   


Pošljem na zasebno sporočilo? Lahko tudi še kakšen traceroute priložim.


@voyager yes, lahko pošlješ v zasebno :)

 


Hej, še jaz dodajam svoja opažanja po nekajdnevnem brezplačnem preizkusu in poglabljanju v vaše storitve, zaenkrat imam sledeče opazke glede možnosti za izboljšavo:

  • nekatere storitve so omejene na brezplačni preizkus (in “višje”); čeprav je uporabnik registriran, v aplikaciji npr. ne more kontaktirati podpore ali ostati prijavljen, vedno se je treba znova prijaviti v app (dobro bi bilo v Pogojih uporabe aplikacije to eksplicitno omeniti);
  • kot so že nekateri drugi predlagali, pogrešam možnost biometrične prijave v app;
  • manjka mi tudi možnost uporavljanja z naročnino in profilom na spletni strani oz. v brskalniku, ne izključno preko aplikacije (to vključuje kontakt podpore – npr. chat na spletni strani, ker je včasih lažje komunicirati prek računalnika kot prek telefona);
  • kategorizacija tem na “forumu” oz. podstraneh spletne strani: trenutno mi vse skupaj deluje nekoliko kaotično, morda razmislite o uvedbi nujne uporabe vnaprej predlaganih oznak za vsako novo temo;
  • nek splošen FAQ del, pripojen k navodilom/vodiču za uporabo re:do-ja, ki temelji na pogostih vprašanjih in relevantnih oz. uporabnih in točnih odgovorih (bodisi odgovorih vaših sodelavcev, bodisi odgovorih drugih uporabnikov, ki pa jih nekdo od vas “potrdi”, s čimer tudi ti postanejo verodostojni in uporabni za druge);
  • to so tudi že predlagali, ampak vseeno: skupni račun za uporabo storitev in sodelovanje na forumu;
  • obvestilo, ko je kdo odgovoril na nit, v kateri si predhodno sodeloval;
  • (velja za aktivno naročnino): vnešene kode za ugodnosti* bi bile lahko navedene po vrsti glede na prioriteto, skupaj s podatki, kdaj je bila koda vnešena, kdaj aktivirana, kdaj poteče, te podatke pa bi se dalo kadarkoli preveriti;
  • *nasploh pogrešam malo več transparentnosti, dostopnosti informacij glede teh kod (v pogojih uporabe);
  • dodati točne lokacije, kjer lahko kupiš fizično SIM (preverjeno je nimajo na vseh Petrolih).

Zaenkrat je to to, z več komentarji in pripombami pa se javim, ko aktiviram naročnino. Pohvaliti pa moram pomoč uporabnikom; odzivna, prijazna; kar tako naprej. :)


App nujno rabi dark mode..


Še en predlog (ne vem, če je že bil omenjen ali pa če mogoče že je v ponudbi): Občasno bi prišel prav odzivnik oz. “tajnica”. Saj vem, da se v naši kulturi to nikoli ni prav veliko uporabljalo, mi je pa recimo v “daljni” preteklosti zelo prišlo prav (npr. ko še ni bilo EU roaminga in so bile hitro v roamingu exorbitantne cene), da sem pred odhodom v tujino posnel svoj custom message, kjer sem povedal, da sem v tujini in da nisem dosegljiv po telefonu ipd., ter vključil brezpogojno preusmeritev dohodnih klicev na odzivnik.

Dandanes pa bi to prišlo prav, če greš npr. na morje izven EU… Pa še mir imaš potem. :D

 


Namesto nalaganja dobroimetja bi mi bila bolj všeč opcija omejitev porabe, drugače pa ob naročnini se po poravna morebitna poraba. 


Tukaj še en medklic oz. random predlog glede spletne strani.


zanima me kaj tocno to pomeni v praksi

 


To pomeni, da se vrača zadnje desetletje SFRJ, ki ga je zaznamovala visoka inflacija in propad federacije, s tem pa vključevanje tovrstnih klavzul v pogodbe (R+r obrestni računi in podobne). Ni pa ta klavzula omejena na re:do - nekaj podobnega so letos dodali malodane vsi internetni in mobilni providerji. 😑


torej to ne pomeni, ce imamo spet 10% inflacijo zvisanje redo narocnine in vseh storitev za 10%?


To lahko naredijo tako ali tako.

Kot sem razumel, so se s tem dodatkom providerji zaščitili pred osipom kupcev ob enostranskih podražitvah. To pomeni, da v primeru vezave kupec ni upravičen do predčasne prekinitve naročniškega razmerja “brez pogodbenih penalov”, ko pride do zanj nesprejemljivega povišanja cene. Nekaj, za kar so se potrošniki borili dolgo časa in niti še ni bilo tako dolgo v veljavi, če me spomin ne vara. Sedaj pa je to korak nazaj.

Če pa nimaš vezanih storitev (kot npr. pri re:do), to niti ni pomembno oz. ne spremeni ničesar, ker lahko prosto prehajaš med providerji.

Pomembne so tudi spremembe splošnih pogojev v delih, kjer se omenja izpade električne energije, redukcije, epidemije in druge podobne norosti zadnjih let, npr.:

izpad električne
energije oziroma električnega omrežja (sistemske motnje v oskrbi z električno energijo, izpadi
električne energije, redukcije, prekinitev zagotavljanja zmogljivosti in energije ter podobno, ne
glede na razloge, zaradi katerih pride do izpada električnega omrežja oziroma do motenj v
oskrbi z električno energijo - naravna nesreča, ukrepi pristojnih organov ali služb, vključno z
redukcijami elektrike in podobno); izpad oskrbe z vodo, gorivi, prevozom, opremo ali drugimi
dobavami ali storitvami ter katastrofalni izpad mobilnega omrežja.

Tudi tu so se providerji dodatno zaščitili in posledično kupec nastrada, in sicer z vidika tega, da v primeru tovrstnih izpadov ni upravičen do povračila delnega zneska naročnine (za obdobje nedelovanja storitve), kar je bila do sedaj praksa. Po domače: Če se zgodi kakšna bedarija in boš pol meseca brez storitev, ne boš dobil povrnjene polovice naročnine - zgolj pol meseca boš brez storitev, plačal boš pa še vedno vse.

Kot rečeno, pa to ni omejeno na re:do. Oni so se samo “prilagodili” (kot se bomo tako ali drugače tudi potrošniki...).

Skratka polno novega materiala za potrošniške organizacije...


ce storitve, ki jih nek operater ponuja ne delujejo, jih nisi dolzan placat.pika.tako bo odlocilo tudi sodisce v primeru sporov, pottosnik je sibkejsa stranka.


Hej @dax99 in @voyager,

pravilno sta ugotovila, da gre za možnost višanja cen, nikakor pa ni tukaj karšnekoli avtomatike. Tako, da nikakor ne mislimo višat cen, brez skrbi! 

V vsakem primeru pa delujemo po principu simpl prihoda in simpl odhoda. Če je karkoli, te na zadržujemo, zna pa bit, da kakšna alpaka gor v Andih potoče solzico 😥


Hej @voyager, kar se pa tiče sprememb pogojev, se tače delček o izpadih električnega omrežja ipd. nanaša na višjo silo - torej na dogodke, na katere nimamo vpliva in so res res redki.

Nikakor se ne skrivamo za pravniško dikcijo in če je res kakšna napaka na naši strani, to povemo, priznamo in naredimo vse, da je prav.   


Odgovori