Kdor dela, tudi greši | Community
Skip to main content

In res je tako. Pred nekaj tedni smo imeli nekaj tehničnih težav, ki so vplivale na delovanje storitev pri nekaterih uporabnikih. Veseli smo, da smo težavo hitro zaznali in jo odpravili, da so storitve že nekaj ur pozneje zopet delovale nemoteno. Vsem, ki so vas težave doletele, se iskreno opravičujemo za morebitne nevšečnosti, ki smo jih s tem povzročili. In ker pri re:do verjamemo v odprto komunikacijo in z vami, našimi uporabniki, radi delimo tudi behind the scenes re:doja, delimo podrobnosti, o tem, kaj je šlo narobe. 

V petek, 25. 10. 2024, je bila na omrežju izvedena posodobitev, ki je povzročila drugačen zapis imena baznih postaj. Žal naš sistem ni znal pravilno zaznati novih zapisov, kar je povzročilo, da so bile bazne postaje za nekaj ur označene kot "tuje". Tako so se klici obravnavali enako, kot če bi bil_a v tistem trenutku recimo v Avstraliji. To je povzročilo, da so se nekaterim uporabnikom odhodni in dohodni klici zaračunavali po ceniku storitev v gostovanju. Brez skrbi, zneski so se odtegnili samo iz dobroimetja, pri čemer smo vsem prizadetim že povrnili sredstva. Če klicev sploh nisi mogel_a opraviti, je bil vzrok torej v prenizkem dobroimetju (iz katerega se sicer plačujejo storitve v tujini).  

V Sloveniji imamo določena nadomestila, ki uporabnikom pripadajo v primeru nedelovanja ali slabšega delovanja storitev (o tem si lahko več prebereš tukaj: https://redo.si/nedelovanje-elektronskih-storitev). Določila pravijo, da uporabnikom, v primeru nedelovanja krajšega od 24 ur, pripada popust na mesečno naročnino v višini 10 %.  A nam se to preprosto ne zdi dovolj, zato smo vsem, pri katerih smo zaznali težavo, podarili 1 mesec brezplačne re:do naročnine.

Če imaš še kakšno vprašanje, se nam oglasi spodaj. V nadaljevanju pa še nekaj napotkov, za tiste, ki ste prejeli mesec brezplačne naročnine. 

 

Kako unovčiš promo kodo? 

  1. Iz domačega zaslona klikni na svoje ime ali »Uredi profil«. 

  1. Izberi »Plačila«. 

  1. Klikni na »Imaš kodo za popust?« in vpiši svojo promo kodo. 

V primeru, da imaš trenutno aktivno promocijo na svojem računu, bo ta promo koda začela veljati po zaključku trenutne promocije. Vsak uporabnik lahko unovči le eno kodo za en mesec brezplačne naročnine, ne glede na število aktivnih mobilnih linij.

 

Hvala, da si z nami! 

 

Ekipa re:do

... zato smo vsem, pri katerih smo zaznali težavo, podarili 1 mesec brezplačne re:do naročnine.

So "vsi, pri katerih ste zaznali težavo" samo uporabniki, ki jim je bilo odtrgnjeno dobroimetje, ali tudi uporabniki, ki dobroimetja niso imeli ali pa so imeli nastavljeno omejitev porabe in klicev zato niso mogli opravljati?


@zigag Hej 👋 Gre za vse uporabnike, ki so imeli težave, torej tudi tisti, ki so v tem času želeli opraviti / prejeti klic, pa niso mogli zaradi prenizkega dobroimetja. 

V kolikor meniš, da si med njimi in nisi prejel_a SMS sporočila, se nam prosim javi na ZS in preverimo 😊


Odgovori