Opazimo kaj novega? 👀 | Community
Skip to main content

Opazimo kaj novega? 👀

  • February 26, 2025
  • 17 odgovorov
  • 182 ogledov

Teja Veja

 

 

17 replies

voyager
Forum|alt.badge.img
  • frend
  • February 26, 2025

Razgled je BTC. Ste se preselili “k mami”? 😁


Teja Veja
  • AVTOR_ICA
  • re:do team
  • February 26, 2025

Razgled je BTC. Ste se preselili “k mami”? 😁

👀👀👀👀 ding ding ding


ABforward
Forum|alt.badge.img
  • frend
  • August 9, 2025

Je to ok ali slabše. Veliki brat vedno gleda 🤫


reAnja
  • re:do team
  • August 11, 2025

Je to ok ali slabše. Veliki brat vedno gleda 🤫

Ne pritožujemo se. 😃 Smo veseli, da smo se vrnili nazaj v naše stare prostore. 🎉


voyager
Forum|alt.badge.img
  • frend
  • August 11, 2025

Center je lepši in prijetnejši, v BTC je pa več placa za parkirat, pa vse trgovine so blizu. Amirite? 😄


Teja Veja
  • AVTOR_ICA
  • re:do team
  • August 18, 2025

Center je lepši in prijetnejši, v BTC je pa več placa za parkirat, pa vse trgovine so blizu. Amirite? 😄

You is right! 😎


MrBostjanV
Forum|alt.badge.img
  • frend
  • August 20, 2025

Kako to, da so vsi social kanali mrtvi, oziroma se nic ne objavlja vec? Je to in selitev v BTC znak, da kmalu pripojitev nazaj k A1?


ABforward
Forum|alt.badge.img
  • frend
  • August 21, 2025

Saj so verjetno kot oddelek A1?


MrBostjanV
Forum|alt.badge.img
  • frend
  • August 21, 2025

To je res. Imel sem v mislih, da bo brand sel vstran in bo ostal kot A1 Simpl. Zame so te pogodbene narocnine cisti nateg. Redo je to, kar uporabnik rabi.


Teja Veja
  • AVTOR_ICA
  • re:do team
  • August 21, 2025

Hej hej ​@MrBostjanV! 😁  Čisto iskreno – ni kakšnega velikega razloga za tem. Samo fokus smo v zadnjem času bolj usmerili v produkt in posledično malo zmanjšali energijo na socialnih kanalih. Naš baby – re:lavnica – pa ostaja glavni prostor, kjer se bo dogajalo največ!  Tako da brez skrbi, še smo tu in ostajamo re:do.

Hvala za ves vaš support in pozornost, res ogromno pomeni! ❤️


MrBostjanV
Forum|alt.badge.img
  • frend
  • August 21, 2025

Hvala za odgovor. Super! 


nis
Forum|alt.badge.img
  • frend
  • August 31, 2025

Kako to, da so vsi social kanali mrtvi, oziroma se nic ne objavlja vec? Je to in selitev v BTC znak, da kmalu pripojitev nazaj k A1?

Iskreno, meni se je že od samega začetka zdelo, da bo šlo v to smer. Intenzivno oglaševanje in promo kode za pridobitev določenega števila uporabnikov, test nečesa (delovanja aplikacije? naročniškega modela?), po rezultatih testa pa apliciranje ugotovitev na krovno podjetje in uvedba tega še pri njih in postopoma ukinitev blagovne znamke re:do.

Seveda pa upam, da se motim vsaj do neke mere.


ABforward
Forum|alt.badge.img
  • frend
  • September 1, 2025

Mislim da bo potrebna določena sprememba, konkurenca diha za vrat. No celo prehiteva po desni. Izi za 7€ bo premamil marsikoga...


MrBostjanV
Forum|alt.badge.img
  • frend
  • September 3, 2025

A1 Simpl je slaba ponudba, A1 mobilna apliakcija pa katastrofa. Mobi z -50% (6.99€) za najvecji paket za vedno pa je kar dobra ponudba. Mobi pa tudi zbudi stare spomine, vsi zaceli v 90ih z mobi paketi :) Se pa spomnim odgovora takrat Simobila z Halo paketi :)

Upam, da re:do kaj zanimivega pripravlja :)


nis
Forum|alt.badge.img
  • frend
  • September 5, 2025

Pred časom so na re:do obljubljali, da bo prav kmalu na voljo “polovični” paket. To bi lepo konkuriralo omenjenim. Dejstvo je, da večina uporabnikov ne rabi zares neomejeno interneta. Tudi meni se konkurenca zdi precej mikavna, a dokler imam tu popuste, ostajam. Edino, kar bi me mogoče premamilo, je res huda ponudba Mobi, ker A1 omrežje me je malo razočaralo.


MrBostjanV
Forum|alt.badge.img
  • frend
  • September 5, 2025

Novi Mobi paketi so res mikavni (zacel sem z Mobi cukom leta 1997), tudi sam ostajam trenutno na re:do ker z popustom je cena paketa OK. Bomo pa vidli kaj prinasa prihodnost z re:do.Tukaj je se veliko potenciala, ki ga upam bodo izkoristili. Sam se k normalnem narocniskem razmerju ne vrnem vec. Ne vidim prednosti.


nis
Forum|alt.badge.img
  • frend
  • September 5, 2025

Tudi moj prvi paket je bil Mobi (sicer nekoliko kasneje), tako da tudi mene malo veže nostalgija nanj. :)

Se pa strinjam, sploh po preteku kodic in popustov bo po mojem veliko uporabnikov zaradi nekonkurenčnosti šlo stran od re:do. Kar je škoda, ker je bila ideja dobra in izvedba tudi na dobri poti. Pogrešam npr. kakšen jasen roadmap implementiranih in planiranih novosti.