Najboljših TOP 5 | Community
Skip to main content

 

1. »Boj mehurčkov«: Samsung poziva Apple k sprejetju novega standarda sporočanja, medtem ko regulativci preiskujejo iMessage

 

 

Samsung je izdal nov video, ki podpira kampanjo #GetTheMessage Googla. Ta kampanja spodbuja Apple, naj sprejme RCS ali "Rich Communication Services", kar je nekakšen izboljšan način za pošiljanje sporočil, ki nadomešča klasična SMS sporočila. Ta novi način sporočanja ima več funkcij, podobnih tistim, ki jih najdemo v modernih aplikacijah za sporočanje, kot je iMessage od Apple.

V videu, imenovanem "Zeleni mehurčki in modri mehurčki želijo biti skupaj", prikažejo zgodbo dveh uporabnikov, ki želita komunicirati, vendar ju nekaj “omejuje”.

Izraz "mehurčki" se nanaša na videz sporočil v iMessage. Sporočila med Applovimi uporabniki so označena z bogatimi modrimi mehurčki, medtem ko so sporočila med Android uporabniki označena z zelenimi mehurčki z nekaterimi omejitvami. Ta razlika je še posebej moteča v državah, kjer je približno polovica ljudi uporabnikov iPhone, druga polovica pa uporabnikov Android, na primer v ZDA.

Apple se trudi ohraniti trenutno stanje, ki ohranja njihov ekosistem, vendar jih morda bo zakon EU o digitalnih trgih prisilil k odprtju iMessage za interoperabilnost z drugimi storitvami sporočanja. Regulatorji trenutno preverjajo, ali iMessage izpolnjuje merila "osnovne storitve platforme", kar bi pomenilo, da bi moral Apple omogočiti komunikacijo s konkurenčnimi storitvami. V katerem “mehurčku” si pa ti? 😆

 

2. Aplikacija AI EPIK je dosegla prvo mesto v trgovini App Store s svojo funkcijo fotografij v viralnem letopisu

📷: EPIK

Še ena aplikacija z umetno inteligenco, ki postaja pravi virus. Tokrat gre za aplikacija z umetno inteligenco, ki se je povzpela na vrh App Store, EPIK, aplikacija za urejanje fotografij, ki uporabnikom omogoča ustvarjanje nostalgičnih, z 90-ih navdihnjenih fotografij iz "srednješolskih let" samih sebe kot eno izmed številnih predlog. Podobno kot druge nedavno priljubljene aplikacije AI, EPIK deluje tako, da uporabniki najprej naložijo serijo selfijev, ki jih EPIK nato uporabi za ustvarjanje povratnih fotografij iz letopisa, na katerih so uporabniki v različnih pozah, z različnimi videzi in pričeskami.

Aplikacija izvira iz južnokorejske družbe Snow Corporation, hčerinske družbe Naver, ki prav tako izdeluje aplikacijo profila AI Snow. V zadnjih tednih je EPIK pridobil oprijem v trgovini App Store, saj so inflienserji z vsega sveta začeli deliti svoje fotografije, ustvarjene z umetno inteligenco, prek družbenih medijev.

V ameriškem App Store je EPIK zdaj številka 1, čeprav ni tako priljubljen v Googlu Play, kjer je na 37. mestu. Si že poskusil_a? Imaš kakšno fotko ustvarjeno z aplikacij EPIK, če jo imaš jo postni spodaj. 😉

 

 

3. Novo na Platformi X: Omejevanje odgovorov za večjo kontrolo in kvaliteto komunikacije

📸: X

Novo na platformi X (prej znani kot Twitter): zdaj lahko uporabniki omejijo, kdo jim lahko odgovarja na objave. Elon Musk, ki vodi platformo, je uvedel to spremembo, ki omogoča, da se blokirajo odgovori z računov, ki niso preverjeni.

Ta novost prihaja po približno enajstih mesecih, odkar je Musk predstavil plačljivo preverjanje s storitvijo Twitter Blue, ki nudi modre kljukice tistim, ki plačajo 7,99 USD na mesec. To pomeni, da bi lahko bilo zdaj težje za tiste, ki ne plačujejo za storitev (razen za preverjene račune), da odgovarjajo na objave in preprečijo širjenje napačnih informacij, o čemer se je poročalo, da se povečuje.

Nekateri menijo, da bi omejevanje odgovorov samo na preverjene račune, ki so plačali, ali pa celo tiste, ki so se preverili s telefonsko številko ali državnim dokumentom, lahko zmanjšalo nadlegovanje, trolanje in širjenje napačnih informacij.

Vendar pa se ta argument hitro izpodbija, bodisi zaradi prisotnosti botov s preverjenimi oznakami bodisi zaradi hitrega pregleda trenutnega stanja platforme. Ker platforma X že daje prednost odgovorom s preverjenih računov, je enostavno oceniti kakovost komentarjev, ki jih prispevajo plačani uporabniki s kljukicami. Eden od odgovorov na objavo Muska, ki je napovedala to funkcijo, jo je humoristično poimenoval "pay to win".

 

 

4. Firefox preizkuša nov način za boj proti lažnim ocenam na spletu

📸: Firefox

Mozilla, ki stoji za brskalnikom Firefox, uvaja eksperimentalno funkcijo z imenom "Review Checker," ki pomaga ocenjevati zanesljivost ocen izdelkov. To orodje, ki temelji na tehnologiji podjetja Fakespot, ki ga je Mozilla kupila prejšnje leto, omogoča uporabnikom, da prepoznajo lažne ocene in bolje ocenijo, kako zanesljive so ocene strank.

Lažne ocene predstavljajo težavo za spletne trgovce, zato Mozilla preizkuša to funkcijo, da bi pomagala uporabnikom pri boljšem razumevanju, katere ocene so verodostojne. Orodje je trenutno na voljo v omejenem obsegu v Združenih državah, kar omogoča eksperimentalno preizkušanje.

Review Checker, ki je dostopen prek ikone s ceno v naslovni vrstici brskalnika, ponuja stransko vrstico z informacijami o izdelku in ocenjuje zanesljivost ocen. Uporabnikom omogoča ogled "prilagojene ocene," ki ne vključujejo nezanesljivih ocen, in izvleček nekaterih poudarkov obstoječih ocen.

Ta funkcionalnost uporablja tehnologijo Fakespot, ki uporablja umetno inteligenco in strojno učenje za odkrivanje vzorcev v ocenah in označevanje tistih, ki so najverjetneje zavajajoče. Mozilla je Fakespot kupila z namenom, da integrira njihovo tehnologijo v Firefox in s tem uporabnikom pomaga prepoznati lažne ocene.

Čeprav trenutno funkcijo preizkušajo, Mozilla še ni objavila uradnega datuma izdaje. Byron Jourdan, višji direktor produktnega upravljanja pri Firefoxu, je izjavil, da bodo nadaljevali s preizkušanjem in ocenjevanjem, ali bo ta funkcija izboljšala spletno izkušnjo uporabnikov.

 

5. No Fakes Act želi zaščititi igralce in pevce pred nepooblaščenimi replikami umetne inteligence

📷: pulsewaveapp

Umetna inteligenca je v zadnjih letih dosegla impresivne mejnike v ustvarjanju glasbe, ki posnema slog priznanih glasbenikov, kot so Rihanna, Drake, 2Pac in drugi. Kljub temu pa se pojavljajo vprašanja glede avtorskih pravic in nadzora nad takšnimi umetniškimi kopijami. Eno od predlaganih rešitev je uvedba zakona, znanega kot "No Face Act," ki naj bi omejeval uporabo obraznih značilnosti umetnikov pri ustvarjanju umetniških del.

Predlog zakona, imenovan No Fakes Act, želi zaščititi igralce, pevce in druge izvajalce pred neavtoriziranimi digitalnimi kopijami njihovih obrazov in glasov.

Zakon, ki so ga sponzorirali senatorji Chris Coons, Marsha Blackburn, Amy Klobuchar in Thom Tillis, določa pravila glede uporabe digitalnih replik, ustvarjenih z umetno inteligenco.

Glavne točke predloga zakona vključujejo:

  • Prepoved izdelave digitalnih replik brez soglasja posameznika ali imetnika pravic, razen če gre za novinarstvo, javne zadeve, šport, dokumentarne ali biografske namene.
  • Pravice do digitalnih replik veljajo vse življenje in 70 let po smrti posameznika.
  • Izjeme za uporabo digitalnih replik v parodijah, satiri in kritiki ter izključitev komercialnih dejavnosti, kot so reklame, če so del novic, dokumentarcev ali parodij.

Predlog zakona federalizira zakone o podobnosti, ki se razlikujejo od države do države. Opozarja na vprašanja glede umetne inteligence, ki lahko ustvari replike znanih obrazov in glasov brez dovoljenja, kar je postalo vprašanje v glasbeni industriji in drugod.

Medtem ko nekateri pozdravljajo predlog zakona kot zaščito umetnikov pred neavtorizirano uporabo njihovih podob, drugi izražajo skrb, da morda ne ponuja dovoljšnje zaščite ali da bi lahko izzvalo vprašanja glede obstoječe zakonodaje o avtorskih pravicah in pravicah do obveščanja javnosti.

 

No Fakes Act odpira vrata za zaščito umetnikov in izvajalcev pred neavtoriziranimi digitalnimi kopijami njihovih obrazov in glasov, kar postaja vse večji izziv v dobi umetne inteligence. Zakon jasno določa pravila glede uporabe digitalnih replik, zagotavlja trajno varstvo pravic do podobnosti ter postavlja meje za ustvarjanje digitalnih kopij brez soglasja.

V celoti gledano, No Fakes Act prispeva k vzpostavitvi ravnotežja med zaščito umetnikov in spodbujanjem kreativnosti ter inovacij v dobi, kjer umetna inteligenca igra vse večjo vlogo v ustvarjanju digitalnih vsebin.

Jaz sem v modrem “mehurčku” 😊 🍏


Modri mehurcek 😌


Svoboden, brez mehurckov. 😎 iMessage in Facetime sem imel cisto na zacetku, pa sem potem disablal, ker prisegam na interoperabilnost.

 


Odgovori