- Spletna trgovina Temu prihaja v Evropo
Temu, spletna nakupovalna platforma, ki je hitro postala najbolj priljubljena nakupovalna aplikacija v ZDA, je prečkala Atlantik.
Podjetje zdaj deluje v šestih evropskih državah, vključno s Francijo, Nemčijo, Italijo, Nizozemsko, Španijo in Združenim kraljestvom.
V spletni trgovini Temu oziroma aplikaciji najdeš skoraj vse, kar si zaželiš, po res nizki ceni, od izdelkov za dom, oblačil do elektronike. Hm, kaj pa kvaliteta?
Temu je spletni trgovec s sedežem v Bostonu, ki ga je lani ustanovil PDD (PDD), podjetje, ki kotira na borzi v ZDA, prej znano kot Pinduoduo.
V zadnjih mesecih, ko je pridobival na popularnosti, se je soočal tudi z vprašanji o številnih vprašanjih, vključno s tem, kako lahko prodaja blago po tako osupljivo nizkih cenah in koliko okoljskih odpadkov ustvari njegovo poslovanje?
Temu ni na voljo na Kitajskem. Toda PDD ima v lasti tudi Pinduoduo, izjemno priljubljenega kitajskega velikana e-trgovine, za katerega je nedavna preiskava CNN-a ugotovila, da lahko vohuni za svojimi uporabniki. Po mnenju raziskovalcev kibernetske varnosti lahko Pinduoduo zaobide mobilno varnost uporabnikov, da vidi, kaj počnejo v drugih aplikacijah, prebere njihova sporočila in celo spremeni nastavitve.
Čeprav Temu ni bil vpleten, so obtožbe o njegovem sestrskem podjetju zahtevale nadaljnji pregled in so bile navedene v poročilu ameriškega kongresa, ki je v začetku tega meseca dvignilo zastave glede hitrega uspeha Temuja. PDD se ni odzval za dodatne preiskave in dodatni nadzor ni preprečil hitre rasti prodaje Temu.
-
Grimes želi klonirati glas glasbenikov z uporabo AI
Grimes je povabila glasbenike, naj klonirajo svoj glas z uporabo umetne inteligence, da bi ustvarili nove pesmi. Se strinjaš s to izjavo? A bodo glasbeniki še sploh zares odpeli kakšno pesem?
Universal Music se bori prosti uporabi glasa z AI in je prejšnji teden uspešno vložil peticijo pri digitalnih glasbenih storitvah za odstranitev pesmi z naslovom Heart On My Sleeve, ki je uporabljala globoko ponarejene vokale njihovih izvajalcev Drakea in The Weeknda. Universalu je uspelo umakniti pesem z YouTuba.
Poleg tega je Urad ZDA za avtorske pravice pred kratkim razsodil, da umetnina z umetno inteligenco, vključno z glasbo, ne more biti zaščitena z avtorskimi pravicami, ker "ni produkt človeškega avtorstva" in še vedno ni jasno, ali je umetnost, ki jo je ustvaril človek, vendar vsebuje elemente umetne inteligence, lahko avtorsko zaščitena.
Francoski producent in DJ David Guetta pa meni, da je AI prihodnost glasbe, saj z njo lahko ustvariš nove glasbene sloge in vsak nov glasbeni slog izvira iz tehnologije.
- Kaj imata skupnega Beyoncé in Cristiano Ronaldo?
Beyoncé in Ronaldo sta med tistimi, ki bodo zaradi čistke izgubili »blue verified badge« Twitterja.
Zakaj?
Velikan družbenih medijev je začel odstranjevati nekoč želeno »blue verified badge« iz tisočih računov, do te poteze prihaja, zaradi lastnika Elon Musk saj želi ustvariti dodatni zaslužek, na način, da uporabnik, ki želi imeti oziroma obdržati modro kljukico na Twitterju »blue verified badge«, plača 84 € na leto.
Znani NBA igralec LeBron James, je rekel da za to kljukico ne bo plačal, a kljub temu še ima »blue verified badge«. Morda je dobil brezplačno naročnino.
Podjetje je funkcijo preverjanja prvič predstavilo leta 2009, potem ko je nekdanji profesionalni igralec bejzbola tožil velikana družbenih medijev zaradi lažnih računov.
Modri ček je postal statusni simbol in znak oblasti. Toda v novem Twitterju Musk želi, da uporabniki plačajo za preverjanje.
- DAY OFF (Dan upora proti okupatorju)
Slovenija ta dan praznuje dan upora proti okupatorju, ki se je pred spremembo imena imenoval dan osvobodilne fronte, s katerim se spominjamo slovenskega odporništva. Letos je praznik prišel na četrtek in veliko, ki imajo to možnost, so se odločili tudi vzeti petek dela prost dan in si ustvarili kar lep mini dopust, saj mu sledita še prvi in drugi maj. To so že te priprave, pred glavnim dopustom. Upajmo, da se boste malo spočili in nabrali energije za delo do naslednjega večjega dopusta.
- McDonald's želi izboljšati hamburgerje
McDonald's, ki se osredotoča na nadgradnjo svojih osnovnih izdelkov in popolne avtomatizacije poslovanja za povečanje prodaje, uvaja vrsto sprememb, namenjenih izboljšanju svojih značilnih hamburgerjev.
Žemljice bodo mehkejše, sir bolj kremen, čebulo bodo polpetom dodali kar na žaru in dodali še več omake. Nadgradnje veljajo za Big Mac in McDouble burger ter klasični cheeseburger, dvojni cheeseburger in hamburger. Mmmm a je lahko še sploh bolj okusen?
McDonald's ne izboljšuje samo okusa svojih hamburgerjev, ampak tudi sledi trendom tehnologije in je odprl tudi prvo avtomatizirano restavracijo v Teksasu. Poslovalnica deluje tako, namesto da bi kupci oddali naročilo prek mobilne aplikacije in nato šli v restavracijo, ali čakali na voznem pasu ali na parkirišču ob cesti, da bi dobili hrano, jo lahko prevzamejo na posebnem voznem pasu Drive-Thru Express Lane v trgovini, kjer bo dostavljena s tekočim trakom. Ker na tem pasu nihče ne bo naročal ali čakal na pripravo hrane, naj bi vse skupaj potekalo veliko hitreje kot na običajnih voznih pasovih.
Kako deluje, preveri tukaj.
Notranjost restavracije je manjša od povprečne restavracije McDonald’s in stranke naročajo na digitalni platformi in ne pri prodajnem pultu, hrano pa vzamejo s police. Tehnologija v tej restavraciji ne omogoča le, da se strankam postreže na inovativne načine, temveč tudi, da se lahko ekipa v restavraciji bolj osredotoči na hitrost in natančnost naročil, kar naj bi vsem omogočalo prijetnejšo izkušnjo. Res zanimiva kaj nam prinaša vsa ta tehnologija.