1. Meta uvaja strožje omejitve za najstnike
Meta uvaja pomembne spremembe na Facebooku in Instagramu, ki vplivajo na komuniciranje najstnikov. Omejitve pošiljanja sporočil najstnikom na Instagramu se zdaj razširjajo privzeto na vse, mlajše od 16 let. Mlajši uporabniki bodo morali prilagoditi nastavitve za pošiljanje sporočil najstnikom.
Na Messengerju boš lahko prejemal_a sporočila le od prijateljev na Facebooku ali ljudi, ki so v tvojih stikih. Meta bo izboljšala starševski nadzor, omogočajoč skrbnikom odobritev ali zavrnitev sprememb v zasebnosti najstnikov, kar pomeni večji nadzor staršev nad dejavnostmi svojih najstnikov na platformi.
Meta razvija funkcijo, ki naj bi preprečevala najstnikom ogled neprimernih slik v sporočilih, tudi v šifriranih klepetih, in preprečevala najstnikom pošiljanje takšnih slik. Kljub pomanjkanju podrobnosti o varovanju zasebnosti najstnikov, se zdi, da Meta izboljšuje varnost mladih uporabnikov. Nedavno so predstavili orodja za preprečevanje ogleda vsebin, povezanih s samopoškodovanjem ali motnjami hranjenja, kar kaže na njihovo zavezanost k varnosti in dobremu počutju najstnikov.
Meta se sooča s pritiski in tožbami v zvezi z varnostjo otrok ter vsebinami, ki bi lahko škodile mladim uporabnikom. Podjetje bo 31. januarja pričalo pred senatom o vprašanjih varnosti otrok, skupaj z drugimi družbenimi omrežji. ️ Kako učinkovite so lahko te spremembe pri zaščiti mladih na platformah?
2. Družbene platforme želijo integrirati generativno umetno inteligenco
Meta namerava v svoje aplikacije vključiti umetno inteligenco preko klepetalnih robotov, ki jih bodo oblikovali priljubljeni zvezdniki. Poleg tega bodo dodane nove funkcionalnosti, ki ti bodo omogočile ustvarjanje svojega virtualnega prijatelja z umetno inteligenco. To vključuje tudi možnosti za ustvarjanje in deljenje slik na platformah, kot so Facebook in Instagram.
LinkedIn je dodal funkcionalnost ustvarjanja objav z umetno inteligenco, skupaj z drugimi elementi, povezanimi z objavami in oglasi. Čeprav so priporočila umetne inteligence za trženje razumna, se zdi, da je generiranje objav v nasprotju s trendi angažiranosti in se zdi skoraj da protisocialno za družabne aplikacije.
Podjetje X je svojemu uporabniškemu vmesniku aplikacije dodalo klepetalnega robota Grok AI in pripravlja način za neposredno povezavo Groka, kar omogoča deljenje besedila, ki ga ustvari AI, kot posodobitev.
Verjetno že veš, da ima Snapchat svojega klepetalnega robota "My AI" in eksperimentira z ustvarjanjem profilnih slik ter digitalnimi hišnimi ljubljenčki. ⋆˚˖°
TikTok prav tako uporablja umetno inteligenco za generiranje slik profilov ter eksperimentira z ustvarjanjem besedila v videu, glasbe z umetno inteligenco in klepetalnimi roboti za različne namene.
Vse te funkcionalnosti predstavljajo zanimive možnosti z različnimi stopnjami vrednosti in funkcionalnosti. Vendar pa le malo izmed njih dejansko izboljša izkušnjo družbene angažiranosti in se zdi, da niso v skladu z osnovnim namenom družabnih aplikacij.
Definicija družbenih aplikacij se spreminja, saj se več ljudi obrača nanje zgolj zaradi zabave in ne za interakcijo s prijatelji. Kljub temu je vprašljiva vrednost trenutnega vala orodij umetne inteligence v družabnih aplikacijah, ki morda ne prinašajo dodane vrednosti osnovnim funkcijam aplikacij.
3. MLCommons želi ustvariti merila uspešnosti AI za prenosnike, namizne računalnike in delovne postaje
Umetna inteligenca postaja vse bolj dostopna in se seli iz oblaka v naše naprave, kot so prenosniki, namizni računalniki in druge. To pa postavlja vprašanje, kako lahko vemo, ali bo nov prenosnik poganjal aplikacije z umetno inteligenco hitreje od drugih konkurenčnih naprav? Razlika v hitrosti lahko vpliva na čas, ki ga porabimo za ustvarjanje slik, kar pa, kot pravijo, pomeni tudi denar.
Zdaj pa industrijska skupina MLCommons, ki postavlja standarde za primerjavo strojne opreme z umetno inteligenco, želi olajšati to primerjavo za običajne uporabnike. Ustanovili so novo delovno skupino, imenovano MLPerf Client, ki se osredotoča na merjenje uspešnosti umetne inteligence na osebnih računalnikih, prenosnikih in delovnih postajah, ne glede na operacijski sistem (Windows, Linux in drugi).
Prvo merilo uspešnosti, ki ga bodo uvedli, se bo osredotočilo na modele za generiranje besedila, kot je na primer Meta's Llama 2. To bo pomagalo uporabnikom bolje razumeti, kako dobro njihova naprava obvladuje naloge umetne inteligence. Kljub temu pa je pomembno omeniti, da podjetje Apple ni del te skupine, zato morebitna merila ne bodo vključevala njihovih naprav.
Člani delovne skupine vključujejo velika imena, kot so AMD, Arm, Asus, Dell, Intel, Lenovo, Microsoft, Nvidia in Qualcomm. Skupina si prizadeva prinašati odličnost v svet umetne inteligence in spodbujati nove zmogljivosti za vse nas, ne glede na to, katero napravo uporabljamo.
V prihodnosti bi ta prizadevanja lahko pomenila, da bomo lažje izbirali naprave, ki bodo bolje obvladovale umetno inteligenco, kar je v današnjem svetu vse bolj pomembno.
Hmmm kako lahko ta prizadevanja vplivajo na izbiro naprav, ki bolje obvladujejo umetno inteligenco, in zakaj podjetje Apple ni vključeno v to skupino?
4. Microsoft Teams zdaj podpira sestanke 3D in VR
Microsoft je predstavil novo možnost v svojem orodju Microsoft Teams - zdaj lahko doživiš sestanke v 3D in virtualni resničnosti (VR). S tem pridihom svežine želijo omogočiti uporabnikom, da se srečujejo na povsem nov način.
Microsoftova platforma mešane resničnosti, imenovana Microsoft Mesh, je zdaj uradno dostopna in vgrajena v Teams. To omogoča uporabnikom, da se združujejo v virtualnih prostorih, ali pa lahko doživljajo 3D sestanke kar brez VR slušalk.
Na novo dodane funkcije vključujejo možnost sodelovanja v virtualnih 3D sestankih. S pomočjo VR slušalk lahko doživiš prostorski zvok, ki posnema zvok iz resničnega sveta. To pomeni, da lahko imaš zasebne pogovore v virtualnem okolju, podobno kot bi jih imeli v pisarni.
Poleg tega so 3D-okolja prilagodljiva in vključujejo zabavne možnosti, kot so igranje iger ali postavljanje vprašanj sodelavcem.
Microsoft trenutno podpira VR slušalke Meta Quest, vendar se pričakuje, da bodo v prihodnosti dodali več možnosti. Standardne funkcije Microsoft Mesh, vključno s poglobljenimi prostori v Teams, bodo na voljo za poslovne načrte Microsoft Teams. Za uporabo prilagojenih poglobljenih prostorov pa bo potrebna licenca Teams Premium.
Čeprav je Microsoft že pred tremi leti predstavil Microsoft Mesh kot platformo za razvijalce, se zdaj združuje z Teams. Kljub temu pa ostajajo vprašanja o tem, kako hitro bodo podjetja sprejela ta virtualna srečanja. Microsoft navaja, da nekatera podjetja, kot so Accenture, BP, Takeda in Mercy Ships, že uporabljajo Mesh, vendar pa se zdi, da bo integracija v Teams pomagala še bolj razširiti uporabo. Kaj ti praviš o takšnih virtualnih sestankih?
5. Avto nosilec Qi2 napolni iPhone 15 v dobrih dveh urah
ESR-jev nov avtomobilski nosilec je odlična izbira za hitro polnjenje iPhone 15 in 15 Pro na poti. S certifikatom Qi2 omogoča 15 W brezžično polnjenje, kar je hitreje od mnogih konkurenčnih izdelkov. Cena nosilca, ki znaša le 32 €, je ugodnejša v primerjavi z drugimi nosilci, združljivimi s 15 W MagSafe polnjenjem.
Certifikat Qi2 zagotavlja združljivost s katero koli napravo, ki podpira ta standard polnjenja. ESR trdi, da lahko nosilec napolni iPhone 15 Pro Max v približno dveh urah in pol.
Vendar pa velja omeniti, da sta trenutno iPhone 15 in 15 Pro edina pametna telefona s certifikatom Qi2. Medtem ko se proizvajalci pametnih telefonov Android prilagajajo novemu standardu, Samsung Galaxy S24 Qi2 ne podpira, ker je bil v razvoju pred dokončanjem standarda.
Qi2 je bil predstavljen januarja 2023, vendar so se certificirane naprave začele pojavljati šele nedavno. Z napredkom tehnologije lahko pričakujemo več cenovno ugodnih možnosti za polnjenje v bližnji prihodnosti.
Ali že uporabljaš brezžični avtomobilski nosilec za polnjenje svojega telefona v avtu, ali še vedno uporabljaš klasičen kabel? Kaj misliš o trendu brezžičnega polnjenja?