1. Meta širi verification badge za podjetja na Facebook, Instagram in WhatsApp
Podjetja, ki uporabljajo platforme Meta, bodo kmalu lahko imele modro “kljukico” ki je doslej veljala le za posamezne ustvarjalce na Facebooku in Instagramu. Verification badge bo kmalu na voljo tudi uporabnikom WhatsAppa.
To razširitev je nedavno napovedal izvršni direktor Meta, Mark Zuckerberg. Verification badge, ki ga nudi Meta Verified, je doslej stalo 12 USD na mesec za ustvarjalce in jim omogočalo modri ter posebne funkcije, kot so prednostna podpora strankam in zaščita pred lažnim fake profili. Podjetja pa bodo zdaj imela možnost kupiti blue badge na Facebooku in Instagramu za 22 USD na mesec za eno platformo ali 35 USD na mesec za obe. Čez nekaj časa bo ta možnost na voljo tudi na WhatsAppu.
Za podjetja to pomeni, da bodo lahko uživala v podobnih ugodnostih kot ustvarjalci, vključno z izboljšano varnostjo računa in pomočjo pri reševanju težav. Preverjena podjetja pa bodo tudi bolj vidna pri iskanju na Facebooku in Instagramu. Na WhatsAppu pa bodo lahko podjetja ustvarila ciljno stran, ki jo bodo uporabniki lahko odkrivali prek spletnega iskanja. Poleg tega bodo imela možnost za klepet z več zaposlenimi s strankami in odgovarjanje na njihova vprašanja.
Ta korak Meta sledi podobnim potezam drugih družbenih medijev, kot je Twitter, ki je svojim naročnikom omogočil nakup modre badge za mesečno naročnino. Vendar pa je Twitter kmalu naletel na težave, ko so uporabniki z modrimi kljukicami začeli lažno predstavljati blagovne znamke, zvezdnike in celo javne osebnosti. Meta pa namerava izboljšati preverjanje identitete za plačljive uporabnike.
Za podjetja, ki želijo postati preverjena na platformah Meta, bodo veljali določeni pogoji in varnostne zahteve. Oseba, ki se prijavlja za preverjanje, pa bo morala dokazati svojo povezavo s podjetjem. S temi ukrepi si Meta prizadeva okrepiti verodostojnost in zaupanje na svojih platformah.
2. Facebook je spremenil svoj logotip - preveri ali je opaziti razliko?
Logotip Facebooka je še vedno moder, vendar je nekoliko bolj moder. Meta posodablja Facebookov "identitetni sistem", kar vključuje dramatično osvežen logotip. Hecam se! V bistvu je popolnoma enak kot zadnji, le da je modra bolj temno modra in ima mala črka "f" nekaj subtilnih popravkov. Novi logotip lahko vidiš poleg najnovejšega na sliki na pod naslovom novičke. Opaziš razliko?
Ta novi logotip je zdaj videti bolj drzen in osvežen, čeprav spremembe niso velike. Meta, lastnica Facebooka, je to spremembo opisala kot "bolj samozavesten izraz osrednje modre barve Facebooka. Toda v resnici gre le za temno moder logotip!
Poleg tega so spremenili tudi besedni znak Facebooka in dodali novo barvno paleto z veliko modre barve. Prav tako so izboljšali videz funkcije Reactions, da bi bolje prikazali različna čustva.
Ta sprememba logotipa je prva faza osvežitve identitete Facebooka, zato pričakujte več sprememb v prihodnosti.
3. Facebook uradno sprejema “lažne” profile
Meta bo uporabnikom Facebooka omogočila ustvarjanje več osebnih profilov in preklapljanje med njimi, ne da bi se morali odjaviti in ponovno prijaviti v profil. V bistvu Meta sprejema finstas, vendar za Facebook. »Ne glede na to, ali si nov ali dolgoletni uporabnik Facebooka, boš morda želel_a ohraniti ločena osebna in poslovna razmerja ali pa boš morda želel_a obdržati en profil vezan na skupnost, drug profil pa samo za prijatelje. Ustvarjanje več osebnih profilov ti omogoča enostavno organiziranje, s kom deliš in katere vsebine želiš prikazovati. Omisli si en profil za gurmansko sceno, ki jo imaš rad_a, in drugega, da boš v koraku s prijatelji in družino.
Imel_a boš lahko do štiri dodatne Facebook profile. Med njimi lahko preklapljaš v meniju, ki je dostopen, ko tapneš svojo profilno sliko v spodnjem desnem kotu orodne vrstice. Vendar imajo dodatni profili nekaj omejitev za začetek; aplikacija Messenger jih ne podpira, funkcije, kot so Facebook Dating, Facebook Marketplace in Professional Mode, pa za zdaj niso dostopne iz tvojih dodatnih profilov. Meta je dejala, da je v zadnjem letu eksperimentirala s funkcijo in da "smo slišali od ljudi, da jim jasnejša organizacija prijateljev, skupin in interesov pomaga, da se počutijo svobodnejše pri sodelovanju z občinstvom, za katerega menijo, da je najbolj relevantno." Podjetje je celo priznalo, kako zelo je ljudem všeč finstas: "videli smo uspeh ločenih računov na podlagi obresti na Instagramu, zato smo navdušeni, da to možnost uvajamo na Facebook." Funkcija bo globalno uvedena v četrtek, uvedba pa bo potekala v "naslednjih nekaj mesecih". Če skočite nazaj v aplikacijo in ustvarite Facebook finsta, boste morda opazili nov logotip.
4. Zdaj na voljo: Applovi večji paketi iCloud Plus
Ti kdaj zmanjka prostora za shranjevanje slik in videov?
Apple ima zdaj več prostora za shranjevanje na svoji storitvi iCloud Plus. Obstajata dva nova načrta: eden za 6 terabajtov (6TB) prostora in drugi za 12 terabajtov (12TB) prostora za shranjevanje.
Za 6TB na mesec boš plačal_a 29,99 USD, za 12TB pa 59,99 USD na mesec.
Apple je te nove možnosti razkril na dogodku, kjer so predstavili nov iPhone 15. Poleg tega ponujajo še druge možnosti, kot na primer 50GB za manj kot 1 USD na mesec, 200GB za manj kot 3 USD na mesec in 2TB za manj kot 10 USD na mesec.
Če imaš veliko fotografij ali posnetkov, bi ti morda prav prišel 6TB ali 12TB prostora. To je koristno tudi za tiste, ki boste sedaj uporabljali kamero iPhone 15 s 48 MP ločljivostjo ali shranjujete velike datoteke ProRes.
Vsak iCloud Plus paket vključuje tudi dve dodatni funkciji. Prva je nekaj podobnega čarovniji: skrije tvoje internetne sledi pred drugimi. Druga ti omogoča, da ustvariš naključne e-poštne naslove, kadar se prijavljaš na spletne strani ali storitve, da ne bi razkril_a svojega pravega e-poštnega naslova. iCloud Plus ti omogoča tudi, da uporabljaš svoj lasten e-poštni naslov in da shranjuješ varnostne kopije svojih slik in videov, da bodo vedno s tabo najboljši trenutki.
5. YouTube je napovedal nekaj zelo kul novic, na njihovi spletni platformi kratkih videoposnetkov
Shorts bo kmalu na voljo nova funkcija, imenovana Dream Screen. Ta funkcija bo uporabnikom omogočila uporabo umetne inteligence, da ustvarijo svoje videoposnetke.
To pomeni, da boš lahko naredil_a videoposnetek ali sličico s pomočjo umetne inteligence tako, da boš vpisal_a, kaj si želite videti. Na primer, če vpišeš nekaj smešnega, kot je "panda, ki pije kavo," bo na zaslonu prikazan videoposnetek, ki ustreza temu opisu (glej sliko zgoraj)
Poleg tega lahko uporabiš to funkcijo, da ustvariš slike podvodnih gradov, zmajev ali znanstvenofantastičnih prizorov, kot bi jih lahko videl_a v svojih sanjah.
CEO YouTuba, Neal Mohan, pravi, da bodo tehnologijo lahko uporabljali ljudje, ki se ne počutijo zelo tehnično podkovani ali nimajo svojega produkcijskega studia. To pomeni, da bo še več ljudi lahko delilo svoje videoposnetke na YouTubu.
Platforma Shorts ima že zdaj zelo veliko dnevnih ogledov, in YouTube pričakuje, da bo ta nova funkcija pripomogla k še večjemu številu ogledov. Na koncu je cilj YouTuba, da olajša ljudem ustvarjanje in verjamejo, da bo umetna inteligenca pripomogla k temu cilju. Zveni zelo razburljivo, kajne?