1. Google Zemljevidi postajajo pametnejši z umetno inteligenco!
Nove funkcije, kot je potopni pogled, in izboljšave navigacije so naredile Googlov Zemljevid bolj podoben iskanju Google. S pomočjo umetne inteligence lahko zdaj lažje najdeš poti, slediš navodilom za vožnjo in hitro najdeš želene informacije.
Google želi, da bi Zemljevidi postali centralno mesto, kamor ljudje zahajajo ne le za navodila za pot, ampak tudi za iskanje zabavnih krajev, kavarn in polnilnih postaj za električna vozila. Uporabniki lahko zdaj vnašajo tudi bolj splošna vprašanja, kot so »jesensko listje« ali »kaj početi v Tokiu«, in dobijo koristne rezultate, vse zahvaljujoč algoritmu umetne inteligence.
Google uporablja umetno inteligenco tudi za analizo milijard fotografij uporabnikov, kar pomaga pri prikazu aktualnih informacij in boljši organizaciji rezultatov iskanja. S tem želi olajšati odkrivanje novih krajev in doživetij ter spodbujati trajnostne odločitve, kot je vožnja z javnim prevozom ali kolesarjenje.
Poleg tega so dodane nove funkcije, kot je Immersive View, ki omogoča 3D-pogled na mesta z dodatnimi informacijami o lokalnih podjetjih, vremenu in prometu. Lens in Maps, funkcija razširjene resničnosti, omogoča iskanje informacij o okolici z uporabo kamere telefona.
S temi posodobitvami Google cilja na bolj vizualno, poglobljeno in uporabniku prijazno izkušnjo, ki združuje funkcionalnost z zabavo. Tako se Zemljevidi ne le prilagajajo trendom uporabe umetne inteligence, ampak tudi izboljšujejo svojo konkurenčno prednost pred drugimi izdelki, kot je Apple Maps.
2. Več deset držav toži Meto zaradi krize duševnega zdravja mladih
Več deset držav je vložilo tožbo proti podjetju Meta, obtožujejo ga, da je zavajal javnost glede varnosti svojih platform, kot sta Facebook in Instagram, in prispevalo k duševnemu zdravju mladih. Tožba, vložena v torek na kalifornijskem zveznem sodišču, trdi, da je Meta namerno uvedla funkcije, ki spodbujajo škodljivo vedenje mladih uporabnikov, kot so "Všečki" na objavah in neuspešno odstranjevanje vsebine povezane z neurejenim prehranjevanjem in ustrahovanjem.
Podjetje Meta se je odzvalo na obtožbe, trdno, zanikajoče navedbe in izpostavljajoče svojo zavezo varnim spletnim izkušnjam za najstnike. Kljub temu da so predstavniki podjetja izrazili razočaranje nad izbrano potjo generalnih državnih tožilcev, so poudarili že uvedenih več kot 30 orodij za podporo mladostnikom in njihovim družinam. Pritožba se sklicuje tudi na informacije, ki so uhajale iz Facebookove žvižgačice Frances Haugen leta 2021, ki so razkrile notranje raziskave, ki kažejo na negativne vplive Instagrama na zaupanje mladih uporabnikov.
Zakonodajalci, kot sta Sens. Richard Blumenthal (D-CT) in Marsha Blackburn (R-TN), sta Meto označila kot gonilno silo sedanje krize duševnega zdravja mladih v ZDA. Predlagali so zakon o varnosti otrok na spletu v odziv na kritike, ki naj bi zaščitil otroke pred škodljivo spletno vsebino, vendar so se pojavili tudi pomisleki glede možnih posledic zakona za svobodo govora. Kaj pa ti misliš, imata Instagram in Facebook slab vpliv na mladostnike?
3.Meta pravi, da imajo uporabniki in podjetja vsak dan 600 milijonov klepetov na svojih platformah
Meta, podjetje za družbena omrežja, je razkrilo, da uporabniki in podjetja vsak dan izmenjujejo več kot 600 milijonov sporočil na njihovih platformah. To razkritje je sledilo Marku Zuckerbergu, izvršnemu direktorju Meta, ki je med predstavitvijo poslovnih rezultatov za tretje četrtletje 2023 poudaril ambicije podjetja glede generativnih robotov na osnovi umetne inteligence (AI) za podjetja, zlasti v kontekstu podpore strankam.
Zuckerberg ni razkril, koliko teh sporočil je marketinških ali informativnih narave. Vendar pa je opozoril, da več kot 60 % uporabnikov WhatsAppa v Indiji redno pošilja sporočila prek poslovne aplikacije. WhatsApp Business, s poudarkom na podpori malim podjetjem, se izkaže kot priljubljena izbira, saj ponuja funkcionalnosti, kot so poslovne strani, katalogi izdelkov in sporočila za oddajo naročil.
Meta je v tretjem četrtletju leta 2023 zabeležila dobiček v višini 293 milijonov dolarjev, s 53-odstotno rastjo glede na isto obdobje prejšnjega leta. Ključno vlogo pri tem dobičku je imela platforma WhatsApp Business, ki je v juniju presegla 200 milijonov aktivnih uporabnikov mesečno.
Podjetje Meta ima različne načine monetizacije poslovnih sporočil, vključno z zaračunavanjem podjetjem za sejne pogovore in ponujanjem oglasov s klikom za sporočilo ter klikom za WhatsApp. Zuckerberg je že v začetku leta napovedal, da se prihodki od takšnih oglasov gibljejo okoli 10 milijard dolarjev letno in še naprej rastejo.
V zadnjih mesecih je WhatsApp predstavil nove poslovne izdelke, kot so prilagojena sporočila, poslana strankam, in WhatsApp Flows, ki omogočajo boljšo izkušnjo nakupovanja znotraj aplikacije. Septembra so naznanili tudi načrte za sistem preverjanja za WhatsApp, ki bo vključeval funkcije, kot so prilagojene spletne strani in podpora za do 10 povezanih naprav na enem računu, kar bo olajšalo reševanje vprašanj strank.
Poleg tega Meta načrtuje izkoriščanje generativne umetne inteligence za izboljšanje odzivanja poslovnih računov na vprašanja strank glede nakupov in podpore. Katero platformo pa ti uporabljaš za chatanje?
4. YouTube Music vam zdaj omogoča ustvarjanje lastne umetniške lestvice predvajanja z AI
YouTube Music je pripravil svežo funkcijo, ki omogoča, da daš svojim glasbenim seznamom predvajanja osebni pečat. Zdej ni več potrebno trpeti z dolgočasnimi naslovnicami, saj lahko umetna inteligenca (AI) ustvari privlačno umetnost, ki odraža tvoj glasbeni okus. Enostavno izbereš kategorijo, kot so živali, hrana, barve, narava ali potovanja, in tapneš ikono peresa v spodnjem desnem kotu naslovnice seznama predvajanja.
Po izbiri kategorije lahko AI ustvari naključno sliko ali pa izbereš med več pozivi, kot je "ustvarjanje mopsa v slogu srednjeveške gotske slike". AI bo prikazal pet različnih slik, med katerimi lahko izbiraš. Ko najdeš tisto pravo, samo pritisni »shrani« in ta slika bo postala naslovnica tvojega seznama predvajanja.
Ta funkcija je zaenkrat na voljo samo uporabnikom angleškega jezika v ZDA, vendar naj bi se kmalu razširila po svetu. Prej je YouTube Music avtomatsko ustvaril sliko s povezavo prve štiri pesmi na seznamu predvajanja v mrežni format, zdaj pa lahko s pomočjo AI ustvariš unikatno umetnost.
Poleg tega YouTube obljublja še več izboljšav v svoji storitvi glasbe. Med prihajajočimi funkcijami je tudi »hitro izbiranje«, ki bo postavilo tvoja najbolj poslušano vsebino na domačo stran, omogočila hitro dostopanje do tvojih najljubših melodij. Ta funkcija naj bi postala dostopna v "prihodnjih mesecih".
Kaj meniš o tej sveži funkciji YouTube Musica? Katero kategorijo bi izbral_a za svojo umetniško naslovnico?
5. Apple načrtuje produktni dogodek 'Scary Fast' tik pred nočjo čarovnic
Apple pripravlja "Scary Fast" produktni dogodek, ki bo potekal 30. oktobra ob 20:00 ET / 5:00 PT in ga bodo prenašali v živo na Apple.com in YouTube. Govorice pravijo, da bo ta dogodek, usmerjen v razkritje posodobitev za linijo Mac računalnikov.
Na podlagi preteklih govoric se zdi, da lahko pričakujemo osvežitev 24-palčnega iMaca in novega MacBook Pro. Informacije kažejo, da se Applovi zalogi 14- in 16-palčnih MacBook Pro ter iMaca hitro izčrpavata, kar bi lahko nakazovalo na prihod novih modelov.
Napoveduje se, da bodo novi računalniki opremljeni z Applovim čipom M3, kar bo pripomoglo k še hitrejšemu delovanju. Ime dogodka "Scary Fast" nakazuje na to povečanje hitrosti. Kljub temu pa analitik Ming-Chi Kuo meni, da se posodobitve morda ne bodo zgodile do naslednjega leta.
Apple je pred kratkim izvedel dogodek z imenom "Wonderlust," kjer so razkrili iPhone 15, nove Apple Watch in AirPods Pro s polnilno torbico USB-C. Prav tako so predstavili cenovno ugodnejšo različico Apple Pencil, združljivo z USB-C.
Z manj kot tednom dni do razkritja nas čaka, da vidimo, kakšna presenečenja ima Apple pripravljena za nas.
Kaj misliš, da bo Apple razkril na dogodku "Scary Fast"? Bo res popolna posodobitev Mac računalnikov? Deli svoje misli in pričakovanja z nami v komentarjih!