- Microsoft Teams dodaja Maybellineove 'makeup' filtre
Si kdaj v dilemi ali onemogočiti kamero med sestankom ali ne, še posebej v dneh, ko delaš od doma in si si privoščil_a malo daljše poležavanje v postelj?. No sedaj prihaja rešitev lepotni filter Mayelline Beauty za uporabnike Teams Microsoft, ki ga poganja umetna inteligenca. Microsoft je napovedal nov nabor filtrov za »virtualno ličenje«, podobno kot jih vidimo na platformah družbenih medijev.
Aplikacija Maybelline Beauty bo uporabnikom Teams ob predstavitvi ponudila 12 edinstvenih videzov z možnostmi izbire med različnimi učinki zameglitve in možnostmi barv digitalnega ličila. Vsak videz bo zagotovil razčlenitev dejanskih izdelkov Maybelline in odtenkov, ki jih posnema filter, tako da lahko uporabniki poustvarijo ličila na svojih dejanskih obrazih.
Tehnologijo umetne inteligence, ki poganja virtualne filtre ličil, zagotavlja Modiface, podjetje za razširjeno resničnost, osredotočeno na lepotno industrijo. Modifaceova tehnologija je ena najbolj priljubljenih ponudb za virtualne izkušnje »poskušenja« ličil in jo uporabljajo različna kozmetična podjetja, kot sta Sephora in Estée Lauder. Matična družba Maybellines, L'Oreal, je to priljubljenost poskočila leta 2018 in kupila Modiface za nerazkrito vsoto.
Filtri so bili razviti tudi v sodelovanju z Inštitutom Geena Davis – neprofitno javno podatkovno organizacijo, ki se osredotoča na izboljšanje vključevanja in raznolikosti v medijih – da bi zagotovili, da bo virtualni videz ličil primeren za »široko in raznoliko populacijo«.
Nova funkcija je od danes na voljo globalnim uporabnikom Microsoft Teams Enterprise in jo lahko najdeš pod zavihkom »Video Effects« v nastavitvah srečanj Teams. Ali bodo filtri na voljo tudi uporabnikom na brezplačni ravni Microsoft Teams, Microsoft je pojasni, da bodo v kolikor bo veliko povpraševanja s strani brezplačnih uporabnikov.
Druge platforme za videokonference, kot je Zoom, že vključujejo nekatere omejene lepotne učinke, kot so filtri za obrvi in šminke.
2. Netflix pravi, da je zatiranje deljenja gesel povzročilo več prijav kot odpovedi
Netflix pravi, da zatiranje deljenja gesel deluje. V svojem poročilu o zaslužku v drugem četrtletju pravi, da je videl dodanih 5,9 milijona naročnikov po vsem svetu, pri čemer sta ZDA in Kanada od aprila do junija predstavljali 1,17 milijona novih članov. Zdaj bo Netflix začel obravnavati deljenje gesel v vseh preostalih državah. Politika podjetja o skupni rabi gesel je v ZDA začela veljati šele konec maja.
Netflix je tudi spremenil naročniški paket, najcenejša paket brez oglasov znaša 15,49 USD mesečno.
Če že imaš osnovni paket, ga lahko obdržiš. Netflix novim naročnikom v ZDA ne dovoljuje več izbire osnovnega paketa je pa na voljo najnižji paket, ki znaša 6,99 USD na mesec z oglasi in omejeno knjižnico.
3. Call of Duty bo ostal na PlayStationu po združitvi Activision Blizzard z Microsoftom
Ljubitelji igre Call of Duty, boste še vedno lahko igrali igro na PlayStationu,, saj je Microsoft podpisal pogodbo s Sonyjem, da zagotavlja, da "Call of Duty" ostane na voljo na PlayStationu, potem ko Microsoft zaključi svojo združitev Activision Blizzard (ATVI) v vrednosti 69 milijard dolarjev.
Sporazum bi lahko rešil dolgoletne pritožbe Sonyja, da združitev – katere cilj je, da Microsoft postane tretji največji založnik videoiger na svetu.
Dogovor s Sonyjem bo trajal 10 let, je povedal tiskovni predstavnik Microsofta Kari Perez.
Katero igro pa ti najraje igraš na PlayStationu?
4. Vedno več uporabnikov na aplikaciji Threads
Dva tedna po tem, ko je Meta lansirala svojega konkurenta Twitter Threads in prejela neprimerljivo število prijav uporabnikov, se zdi, da se je norija okoli aplikacije umirila.
Potem ko je v manj kot enem tednu preseglo 100 milijonov prijav uporabnikov, se je sodelovanje uporabnikov v storitvi Threads upočasnilo. Dnevno aktivni uporabniki Threads so padli z 49 milijonov 7. julija, dva dni po uvedbi, na 23,6 milijona uporabnikov prejšnji petek, glede na poročilo, ki ga je ta teden objavilo podjetje za analizo spletnega prometa Similarweb. Tudi povprečni čas uporabe aplikacije se je v istem časovnem okviru zmanjšal z 21 minut na 6 minut.
Upočasnitev namiguje na prihodnje izzive za Meto, saj želi uporabnike ne le odvrniti od Twitterja, temveč zgraditi storitev, ki bo dosegla veliko večje občinstvo. Threads se že sooča z nekaterimi pogostimi težavami, ki pogosto pestijo platforme družbenih medijev, vključno z zadrževanjem uporabnikov, neželeno pošto in nekaj zgodnjega regulativnega nadzora glede njegovega pristopa k moderiranju vsebine.
5. 4 neverjetni tehnološki izumi v zadnjem desetletju, ki so spremenili svet, kot ga poznamo
2010–2020 je bilo precej neverjetno desetletje za tehnološko industrijo. Še pred 10 leti je bil Facebook najbolj priljubljena platforma družbenih medijev, Instagram pa sploh še ni nastal, velikan naročanja prevozov Uber je šele vzhajal, mobilni telefoni pa so bili veliko manjši in bolj debeli.
Toda v zadnjem desetletju smo bili priča nekaterim neverjetnim tehnološkim izumom, ki so popolnoma spremenili naša življenja.
Pa poglejmo 4 najbolj kul stvari:
iPad
iPad je eden najbolj priročnih izumov leta 2010, ki je olajšal gledanje videoposnetkov, odgovarjanje na e-pošto in brskanje po internetu na poti. iPad je nekak hibrid prenosnika in mobilnega telefona.
Ko je iPad prvič izšel leta 2010, je stal najmanj 499 dolarjev, cene pa so lahko segle tudi do 829 dolarjev. Od takrat je Apple samo izboljševal tehnologijo in vsako leto izdal nove različice.
Snapchat
Snapchat je v zadnjih nekaj letih morda v padajočem trendu, toda ko je leta 2011 prvič izšla aplikacija za deljenje fotografij, je bila najmočnejši tekmec Instagrama. Aplikacija se je prvotno imenovala Pictaboo, a ko se je počasi uveljavljala med najstniki, so ji spremenili ime in logotip, da bi povečali njeno privlačnost. Danes je aplikacija vredna 22 milijard dolarjev in je priljubljena zaradi svojih nenavadnih filtrov in izginjajočih fotografij.
Pred izumom Snapchata je bila v porastu le ena aplikacija za deljenje fotografij, ki jo danes vsi poznamo kot Instagram. Aplikacija, ki je bila predstavljena leta 2010, je v prvem dnevu pridobila 25.000 novih prijav, v enem letu pa je bila imenovana za najhitreje rastočo aplikacijo v iOS-u, do leta 2012 pa jo je prevzel Facebook za milijardo dolarjev. Danes ima aplikacija več kot milijardo uporabnikov in je ocenjena na 102 milijardi dolarjev.
Lyft
Tako kot Snapchat je tudi Lyft postal konkurent največjemu igralcu v svoji panogi, Uberju.
Podjetje se je začelo kot aplikacija za skupno vožnjo za dolga potovanja in študente v kampusu, ki so želeli deliti vožnje, vendar je hitro preraslo v 13 milijard dolarjev vredno podjetje za naročanje prevozov, ki se zdaj širi na električna kolesa in samovozeče avtomobile. Podjetje je staro komaj 7 let in je leta 2018 že prišel na borzo.