Vse, kar moraš vedeti o eSIM, pa nisi nikjer našel_a | Community
e-sim

Vse, kar moraš vedeti o eSIM, pa nisi nikjer našel_a

Vse, kar moraš vedeti o eSIM, pa nisi nikjer našel_a
Userlevel 7

[UPDATE]: Posneli smo easy video-vodič, kjer lahko pogledaš, kako simpl aktiviraš in uporabljaš eSIM na svojem telefonu. Vse to opraviš sam_a v manj kot petih minutah, kjerkoli in kadarkoli, potrebuješ pa zgolj re:do aplikacijo. Poglej tule! 👇

 

 

 

Zagotovo si se kdaj spraševal_a, kaj je eSIM in kako deluje, ali jo moj telefon podpira, kako lahko prenesem eSIM na drug telefon itd. Ker so ta vprašanja vedno aktualna, smo pripravili mali vodič. 

Kaj je eSIM? 

eSIM (Embedded SIM) je čip velikosti 6x5 mm in je trajno nameščen v matični plošči telefona. Vgrajen čip omogoča dostop do mobilnega omrežja tvojega operaterja. 

Prednost eSIM kartice je, da lahko imaš v enem telefonu več eSIM kartic naenkrat ali ša imaš v istem trenutku tako fizično kot eSIM kartico. Kar je super, ko želiš recimo preizkusiti drugega operaterja, ne da bi prekinil_a naročnino pri obstoječem. To je ideja brezplačnega preizkusa, ki ga ponujamo pri re:do - preizkusiš nas lahko brez obveznosti in brez stroškov - in ko se prepričaš, da vse deluje kot je treba, brez skrbi prideš k nam ali brez posledic ostaneš pri trenutnem operaterju.  

Dodatna prednost je prihranek časa - eSIM lahko aktiviraš sam_a v par minutah, vse znotraj aplikacije.  

eSIM kartica je nenazadnje praktično neuničljiva, torej je ne moreš niti uničiti, niti izgubiti. 

Kako ugotovim, ali moj telefon podpira eSIM? 

Ne beli si glave s tem vprašanjem, saj aplikacija re:do sama prepozna, če telefon, na katerem imaš namaščeno aplikacijo, podpira eSIM kartico in te o tem tudi obvesti. 

Sicer pa imajo skoraj vsi najnovejši telefoni vgrajeno kartico eSIM, kateri telefoni pa so to, lahko preveriš tukaj.

Kako deluje?  

eSIM deluje skoraj enako kot klasična SIM kartica, le postopek začetne nastavitve in prenosa številke pa je nekoliko drugačen. Nadaljuj branje. 

Kako lahko namestim re:do eSIM ? 

  1. Najprej prenesi aplikacijo re:do

 

 

  1. Ustvari račun  

Sledi korakom v aplikaciji za registracijo uporabniškega računa. 

  1. eSIM namesti na telefon

Klikni na »Uredi profil« -> »Mobilne linije« nato ponovno klikni na »Mobilne linije«, da se ti prikaže več opcij in izberi »Upravljanje SIM -> Aktiviraj SIM. Sledi korakom v aplikaciji 

  

V aplikaciji re:do lahko kreiraš eSIM, ki jo boš uporabil_a v trenutnem telefonu in/ali za drug telefon (na primer za družinskega člana_ico ali prijatelja_ico). 

  1. DA, nadaljuj z namestitvijo: v tem koraku boš moral_a potrditi identiteto z vnosom kode, ki ti jo pošljemo na e-mail in nato sledi korakom v aplikaciji. Po uspešni identifikaciji boš namestil_a eSIM. Aplikacija te o uspešni namestitvi kartice eSIM obvesti s spodnjim sporočilo. :) 

     

  1. NE, eSIM je za drug telefon: prav tako bomo v tem koraku preverili identitetno z vnosom kode, ki ti jo pošljemo na e-mail. Saj je varnost re:do uporabnikov na 1. mestu. ;)  

Po uspešnem vnosu varnostne kode pa ti bo naša podpora poslala QR kodo, ki jo skeniraš s kamero na telefonu, na katerega želiš namestiti eSIM. 

Ko skeniraš QR kodo, telefon zazna, da gre za eSIM in začne postopek nameščanja eSIM kartice ter vseh pomembnih podatkov operaterja, ki jih potrebuješ za nemoteno delovanje eSIM kartice. Huraaa! Uspelo ti je, lahko pričneš z uporabo storitev. 

Ali eSIM lahko na kakšen način shranim? 

Verjetno si navajen_a kakšne plastične kartice, na kateri so zapisani PIN in PUK kodi – kako pa je pri eSIM, si lahko kaj shranim? Brez skrbi, vsi tvoji podatki so varni, saj so dosegljivi znotraj aplikacije. Če pa želiš, si lahko shraniš QR kodo za aktivacijo eSIM v telefonu ali si jo pošlješ na email.  

Kaj pa, če izgubim ali mi ukradejo telefon in kupim novega? 

Če si morda kupil_a nov telefon ali pa je prišlo do kraje/izgube telefona in želiš dekativirati eSIM kartic ter jo prenesti na novi telefon, si lahko brez skrbi, to zate stori re:do. 

Pri ponovni namestitivi eSIM ti bo pomagala naša podpora. V aplikaciji re:do klikni na žarnico, ki je desno zgoraj, nato klikni na “Vprašaj” in nato na gumb Vprašaj agenta z zasebnim sporočilom. S tem boš sprožil pogovor s svetovalcem, ki bo lahko na tvojo željo telefonsko številko začasno blokiral (kasneje pa tudi odblokiral), v primeru kraje ali izgube telefona.  

Če imaš aplikacijo nameščeno samo na ukradenem/izgubljenem telefonu, pa nas kontaktiraj preko spletne strani, ali pa si aplikacijo namesti na drugem telefonu in nas kontaktiraj od tam. 😊 

Brez težav potem tvojo mobilno številko in eSIM aktiviramo na novem telefonu. Enak postopek je, če si kupil_a nov telefon.  

Ali ima eSIM re:do PIN in PUK kodi? 

Da, eSIM ima tako PIN kot PUK kodo. PIN kodo za tvojo eSIM  kartico nastaviš sam_a v svojem telefonu. Poiskati moraš razdelek »varnost«, ki je v nastavitvah telefona. Koraki se razlikujejo glede na operacijski sistem, ki ga ima tvoj telefon. PIN kodo si lahko vedno spremeniš, kadar želiš.  

PUK koda pa je edinstvena, nespremenljiva 8-mestna številka, ki je lastna tvoji eSIM kartici. V bodoče jo boš lahko videl znotraj aplikacije (to funkcionalnost še razvijamo), zaenkrat pa jo izveš s pomočjo naše podpore – ki je na voljo vsak dan v tednu, 24 ur na dan (24/7). 


9 replies

Userlevel 6
Badge

 

Ali ima eSIM re:do PIN in PUK kodi? 

Da, eSIM ima tako PIN kot PUK kodo. PIN kodo za tvojo eSIM  kartico nastaviš sam_a v svojem telefonu. Poiskati moraš razdelek »varnost«, ki je v nastavitvah telefona. Koraki se razlikujejo glede na operacijski sistem, ki ga ima tvoj telefon. PIN kodo si lahko vedno spremeniš, kadar želiš.  

 

PIN kode na iPhonu ne mores nastavit, ker karkoli vpisem, napise, da ni prava… Probal sem ze dvakrat si izmislit PIN kodo… pa imam samo se en poskus in nocem it dalje, da se ne zaklene… ;)


 

 

 

Predvidevam, da bi moral vpisat nek PIN, ki bi moral biti nekje v aplikaciji re:do, tako kot je sprecimo na fizicni SIM kartici odtisnjen pod tistim poljem za podrgnit, kjer je potem tudi PUK koda…

 

Itak pa sem samo hotel probat… Ponavadi imam PIN itak izklopljen, ker je sam telefon zaklenjen s Passkeyem … 

Userlevel 7

@Jest sem preveril.

Skratka, zaenkrat je najboljša opcija, da se povežeš s supportom, istočasno pa zablokiraš SIM s tremi napačnimi poskusi vnosa PIN kode, potem pa ti bo agent_ka javil_a PUK, v naslednjem koraku pa boš lahko nastavil PIN po želji. Sorry za takle workaround (a obstaja kakšna pametna slovenska beseda za tole?), ampak v tej fazi je tole žal najboljša pot. 

Kot rečeno, pa že delamo na funkcionalnosti SIM upravljanja, ko boš vse te zadeve imel na voljo v aplikaciji. 

 

Userlevel 6
Badge

Bom pocakal, da bo ta funkcionalnost na voljo… pa bom takrat testiral dalje 😃 … 

Userlevel 6
Badge

eSIM na mojem telefonu deluje odlično. Zadovoljen sem, da sem že 1 mesec uporabnik portala re:lavnica ter, da vzporedno s tem testiram tudi omrežje.

Vsem, ki želijo neomejen prenos podatkov sploh pa mladini priporočam, da preizkusijo re:do. 

Želim čimbolj uspešen razvoj ekipe, portala in omrežja. 
Komaj čakam, da kateri od ambasadorjev objavi novo temo, da pustim kakšen komentar zraven.

Userlevel 6
Badge

Jaz sem tudi zadovoljen z delovanjem storitve… eSIM sem brez problema prenesel iz iPhone na Samsung … Trenutno je sicer se en majcken vmesni korak, ker je treba kontaktirat support preko apliakcije, da ti posredujejo QR kodo. Ceprav je gosdpodicna Manca omenila, da bo verjetno nekaj casa trajalo… me je koda ze cez par minut cakala v chatu … 

Zdravo

Ker smo pred kratkim ugotovili da:

Če si naročil fizično SIM kartico,jo aktiviral,uporabljal brezplačno promocijo,prenesel svojo številko na re:do,vmes zamenjal telefon ki podpira eSIM….

Tukaj nastane problem.Aktivacija eSIM ni mogoč.

Ste mogoče to uredili?Lahko končno začnem uporabljati eSIM na svojem telefonu?

Hvala

Userlevel 6
Badge

@heeroy 

Svetujem ti kot zvesti uporabnik re:lavnice in pa mobilnega omrežja, da preko aplikacije kontaktiraš podporo in ti bodo pomagali.

 

Tudi meni so v približno 2 dneh zgenerirali novo QR kodo za dodajanje eSIM v telefonu Samsung Galaxy S21 5G

 

Če ti moj predlog pomaga sem vesel, da lahko nekomu reši problem

@heeroy

Svetujem ti kot zvesti uporabnik re:lavnice in pa mobilnega omrežja, da preko aplikacije kontaktiraš podporo in ti bodo pomagali.

 

Tudi meni so v približno 2 dneh zgenerirali novo QR kodo za dodajanje eSIM v telefonu Samsung Galaxy S21 5G

 

Če ti moj predlog pomaga sem vesel, da lahko nekomu reši problem

Meni so zgenerirali QR kodo,3 dni so rabili da so vse umne glave na re:do,torej ves IT sektor ugotovil da pa ta način aktvacije ni mogoč.Najbrž niso naredili simulacije,mogoče jim tudi na pamet ni prišlo da je mogoč tak scenarij ki se je zgodil meni in sem zvisel.Moram priznati da so bili korektni in so mi ponudili en mesec brezplačne naročnine.Zato sem še vedno tu,če mi ne bi ponudili nič in bi rekli da pač ni mogoče,bi to izpadlo kot zavajanje.Pričakujem pa da bodo rešili ta problem,ker če jim ne uspe,pol res ne vem ali je operater ki je prišel na trg z nekimi novimi prijemi,ki trži čisto nekaj novega,po drugi strani pa ni sposoben urediti enostavnega prehoda na eSIM,vreden mojega denarja...

Userlevel 7

Hej @heeroy, ta scenarij je definitivno predviden, ampak žal zaradi drugih perečih težav (odpravljanje hroščev in zagotavljanje stabilnosti aplikacije) še ni prišel na vrsto.

Sicer pa bodo vsi ti prehodi defitivno omogočeni, tudi tvoj. V tem trenutku še ne moramo povedati, kdaj, nam je pa ful pomemben, tako da ti zagotavljamo, da bo. Hvala za tvojo strpnost, upam, da nam boš tudi v prihodnje še zaupal.    

Odgovori