re:do je tu! | Community
re:do

re:do je tu!



Pokaži prvo objavo

208 replies

Userlevel 4

Sedaj ko sem prejel sim kartico, ko kliknem, da se strinjam s pogoji poslovanja pri zadnjem koraku, mi preprosto zapre aplikacijo, zato aktivacije sim kartice ne morem dokončati. Vsakič na novo rezerviram številko in vpišem vse potrebne podatke, vendar na koncu mi avtomatsko zapre aplikacijo pri zadnjem koraku. Ali mogoče kdo ve, kje tiči težava?

Userlevel 7

Živjo @Boris poslala sem ti privat sporočilo, saj potrebujem nekoliko več osebnih podatkov, da ti lahko pomagam. Nadaljujeva pogovor v DM. 😉

Userlevel 5
Badge

Ali bo od jutri dalje res že možno kupiti fizično sim na bencinskih servisih?

Pozdrav vsem. Na Iphonr 13 na eSIM deluje odlično, hitrost prenosa je dobra.

Vse pohvale re:do.

Userlevel 5

@tejaveja  Zdravo! Kartico SIM bo mogoče kupiti v začetku marca. Seveda pa si jo lahko naročiš tudi preko aplikacije za isto ceno! 😁

Userlevel 1

Sem hotel narociti kartico ampak javi na koncu aplikacija da je prislo do napake.., probam znova in isto😣

 

Userlevel 1

Sem uredil.., potrebno je bilo zapreti aplikacijo in iti se enkrat cez cel postopek. 

Userlevel 7

@gape2864 Živjo, si poskusil naročiti eSIM, seveda če tvoj telefon podpira eSIM? 😊

Userlevel 7

@gape2864 super 🎉🙌🏼

Userlevel 5
Badge

@tejaveja  Zdravo! Kartico SIM bo mogoče kupiti v začetku marca. Seveda pa si jo lahko naročiš tudi preko aplikacije za isto ceno! 😁

 

Aja, škoda. OK, sem si naročila preko aplikacije 😊

Par kritik:

  • V obliki foruma. Pričakoval sem več strnjenih informacij, preden naložim aplikacijo.
    • Gumb “Spoznaj in preizkusi re:do” te preusmeri na forum v katerem je 8 strani objav, naj preberem vse? Pogostega vprašanja pa ne nameravam vprašati.
    • Prva objava ne poda bistvenih informacij.
    • Odlično za podporo (support), slabo za predstavitev storitve in ključnih podatkov.
  • Iz “uporabnastran .si” sem izvedel več bistvenih informacij:
  • Sekcija “Pogosta vprašanja” vsebuje samo eno vprašanje https://relavnica.redo.si/pogosta-vprasanja-41
    • PS: Tudi FAQ zna biti slaba uporabniška izkušnja, če ni dobro narejeno, je par člankov na to temo.
  • Insided platforma je namenjena za “Customer Success”, ampak ob slabi predstavitvi storitve/izdelka ne pomaga preveč.
  • “Note: We recommend inviting a professional web developer to work with custom code. 
    Test your code on a staging environment before publishing.” → v source kodi, to bi blo lepo odstranit xD. Vsaj uporabljate Preact (oz. ga Insided platforma), kar je pohvalno gledano s tehnološkega vidika.

Na kratko:

  • So nekatere stvari, ki mi niso všeč, predvsem uporabniška izkušnja.
  • Razumem, da ste začetniki na sceni in bolj usmerjeni na mlade, zato forum itd.
  • Ne jemljite kritike preveč resno
  • Definitivno poskusim vašo storitev :)
Userlevel 7

Živjo @rabbitmq , hvala, ker si si vzel čas, preklikal našo aplikacijo in poskrolal po forumu. 🤗 Tukaj so dobrodošle vse kritike, saj nas kritiziranje zbudi in nam da dodatni zagon po spremembah ter izboljšavah. 😎  Bistvenih informacij še tukaj nismo želeli deliti, saj smo želeli biti malo skrivnostni. 🤐😉 Relavnica.redo.si se z vsebino še dopolnjuje in bo vedno več vsebine, prav tako tudi v rubriki »Pogosta vprašanja«, Verjamem, da je tvoje sporočilo dobronamerno in se ti za to zahvaljujem, ter veselim, da preizkusiš re:do. 💪🏻

Userlevel 1

5g na samsungu s20 fe 5g ne deluje, hitrosti na 4g v ljubljani okolica klinicnega centra slabe.., od 15-35Mbit/s. Mogoce ima 14dnevna testna storitev kaksne omejitve in ob placljivi opciji deluje boljse? 

Userlevel 6
Badge

5g na samsungu s20 fe 5g ne deluje, hitrosti na 4g v ljubljani okolica klinicnega centra slabe.., od 15-35Mbit/s. Mogoce ima 14dnevna testna storitev kaksne omejitve in ob placljivi opciji deluje boljse? 

Preverjeno ni nobenih posebnih omejitev v 14 dnevnem brezplacnem obdobju … Edino, kar je omejeno, so kolicine in delovanje v tujini …

 

Kaj vključuje brezplačni preizkus?

V 14 dneh brezplačnega preizkusa lahko porabiš:

  • 200 MIN
  • 200 SMS/MMS
  • 10 GB prenosa podatkov v Sloveniji

Storitve v tujini so v brezplačnem preizkusu onemogočene.

 

Ali deluje hotspot v tujini na iphone?
Ali re:do uporablja enake hotspot in mms apn nastavitve kot A1?

Userlevel 6
Badge

Kot kaze, so nastavitve enako kot za A1 … in bi zadeva morala delovati …

https://redo.si/pogosta-vprasanja

Kakšne so re:do nastavitve za internet (GPRS) in MMS? 

Nastavitve se urejajo v meniju telefona: Nastavitve > Omrežja > Posredovanje in omrežja > Komunikacija > Mobilna omrežja > Imena dostopnih točk.
* Poimenovanja menijev se lahko razlikujejo glede na proizvajalca ter model aparata.

Nastavitve za internet:

  • Vrni se v predel Imena dostopnih točk in klikni znak za Možnosti ter nato Nov APN.
    Nato izpolni:
  • Ime povezave: internet
  • Podatkovni nosilec: Paketni prenos
  • Ime dostopne točke: internet
  • Uporabniško ime: ni nastavljeno
  • Zahtevaj geslo: ne
  • Geslo: ni nastavljeno
  • Preverjanje: običajno
  • domača stran: http://redo.si
  • dodatne nastavitve:
  • Vrsta omrežja: IPv4
  • Naslov IP telefona: Samodejni
  • Naslov DNS: Samodejno
  • Naslov posredn.str. Brez *
  • Št. vrat posr. strežn: 0 **

* če Brez ne deluje, vpiši: 80.95.224.17
** če 0 ne deluje, potem ostane "Brez" ali pa vpiši: 9201 (WAP 1.X in WAP 2.X)  in 9090 (WAP 2.X)

Nastavitve za MMS:

  • Ime povezave: mms
  • Podatkovni nosilec: Paketni prenos
  • Ime dostopne točke: mms
  • Uporabniško ime: ni nastavljeno
  • Zahtevaj geslo: ne
  • Geslo: ni nastavljeno
  • Preverjanje: običajno
  • MMSC Strežnik: http://mmc
  • dodatne nastavite:
  • Protokol povezave:http
  • Vrsta omrežja: IPv4
  • Naslov IP telefona: Samodejni
  • Naslov DNS: Samodejno
  • Naslov posredn.str. 80.95.224.46
  • Št.vrat. posr. strežn: 9201 na pametnih aparatih (Android, iOS, Windows Phone), 8080 na osnovnih aparatih (NOKIA 225, Samsung S5610,...)

Za pravilno delovanje nastavitev je treba na koncu aparat izklopiti in ponovno vklopiti.

iPhone:

iPhone nastavitve se preverijo v nastavitvah: settings / mobile data / mobile data options / mobile data network.

 

Userlevel 3

Zanima, koliko prenosa podatkov je lahko težava, da se šteje kot prekemerno oz. PPU.

Škoda, da so storitve za tujino toliko dražje kot pri A1. 

Userlevel 6
Badge

Zanima, koliko prenosa podatkov je lahko težava, da se šteje kot prekemerno oz. PPU.

 

 

Takole je napisano v aplikaciji re🇩🇴

 

 

Userlevel 5
Badge

Navaden uporabnik, PPU ne bo dosegel. Ce pa nekdo celi dan 4K filme streama pa se lahko pribliza temu 😀

Userlevel 7

 @mihaga28 pri prenosu podatkov gre za to, da ne želimo, da nekateri uporabniki (pre)obremenijo omrežje z uporabo izven mobilnega telefona, torej da fizično ali eSIM uporabljajo npr. za domači net. Take zadeve želimo preprečiti, obenem pa lahko povem, da je rešitev za simpl domači net tudi na naši listi želja, tako da ni vrag, da tudi tega kdaj ne razvijemo in ponudimo 😃

re:do je skratka namenjen normalni, običajni uporabi v mobilnem telefonu, kjer je količina neomejena. Če pa zaznamo kakšno uporabo izven tega okvirja, recimo kot domači net, pa ne mormo bit ful frendi.  

Userlevel 3

Kul domači net, zanima me stremanje kakega javnega dogodka s telefonon bo to omejeno ali dovoljeno do 1 ure.

Userlevel 3

20 Gb velik

Userlevel 7

@mihaga28 nikakor ne, na telefonu lahko mirno streamaš brez skrbi 😃  

Userlevel 3

Odlično, komaj čakam da dobim fizično sim kartico.

Odgovori