Aplikacija poraba, oz. Tekoča poraba, ne omogoča prikaza podatkov v iOS-u. Pričakoval bi tekočo porabo skozi cel mesec, imam pa možnost pogleda preteklega dneva. A moram torej označevati vsak dan posebej? Pa trenutno mi ne prikazuje niti tega. Zgleda kot da aplikacija dela samo na pol. Aplikacijo uporabljam šele dva dni, aplikacija pa deluje že eno leto.
lp
Page 1 / 1
Doma mi je vseeno ker je neomejeno, Kako je pa z tujino? Tam je bolj problem. Kaj se naredi ko prekoračimo dodeljen roming v EU? Se potem terja pri naslednjem racunu?
Hej @ABforward ko porabiš celoten zakup prenosa podatkov v EU, se nato uporaba prenosov podatkov zaračunava po ceniku iz dobroimetja. Če nimaš dobroimetja naloženega, ti prenos podatkov ne bo deloval.
Hej @Zabregar hmm res ni okej, tudi meni ne pokaže ničesar pod tekočo porabo - niti date niti drugih storitev za tekoče obdobje. Če pa si nastavim obdobje pod Celotna poraba, pa dobim podatke. Preverim tole z ekipo in se javim, ko dobim povratne informacije. Hvala ti za to vprašanje.
@Lea enako je pri men :)
Tudi pri meni (Android) je malo čudno oz. deluje nekoliko napol narejeno.
Hej ekipca @ABforward@Zabregar@nis@Goco77 ! Upam, da ste uživali med prvomajskimi prazniki! Samo hitra posodobitev glede tekoče porabe: bug je že prijavljen in v postopku reševanja. Ko bo urejeno, bomo objavil tudi tukaj. Hvala za potrpljenje.
Torej če prav razumem, bi morale biti v tistem ogromnem praznem prostoru na sredini izpisane porabljene količine v trenutnem obdobju (mesecu?)? Logično bi bilo.
Aja, meni trenutno sesuje app, če grem v “Celotna poraba”, izberem obdobje (npr. 1. do 8. maj) in dam Uporabi. Pa tudi nazadnje tam ni prikazalo pravilne porabe.
Ja saj to je bug. Nekaj so popravljali, pa še ni v redu. Ampak bo
Torej če prav razumem, bi morale biti v tistem ogromnem praznem prostoru na sredini izpisane porabljene količine v trenutnem obdobju (mesecu?)? Logično bi bilo.
Aja, meni trenutno sesuje app, če grem v “Celotna poraba”, izberem obdobje (npr. 1. do 8. maj) in dam Uporabi. Pa tudi nazadnje tam ni prikazalo pravilne porabe.
Hej @voyager , res je, prav razumeš ta razdelek. Gre za bugec, ki je že v reševanju. Hm… glede na tvojo opisano težavo pri "Celotna poraba", pa nismo opazili nobenih težav pri prikazu porabe. Kako točno misliš, da ti sesuje aplikacijo? Lahko malo bolj opišeš, kaj točno se zgodi? 🧐
Men prikaz Celotna poraba pravilno prikazuje.
Sedaj mi spet dela OK. Vceraj je app sesulo (torej namesto da bi prikazal rezultate, je vrgel na home screen) takoj po tem, ko sem tapnil Uporabi.
Sedaj mi spet dela OK. Vceraj je app sesulo (torej namesto da bi prikazal rezultate, je vrgel na home screen) takoj po tem, ko sem tapnil Uporabi.
Super, da sedaj dela v redu! Če pa se težava slučajno ponovi, le sporoči! Skupaj bomo našli rešitev.
Tale bug je pa trdovraten. Po včerajšnji posodobitvi aplikacije še vedno ne dela v iOS-u. Tudi celotna poraba ne prikazuje, oz. samo na pol. Če želiš preveriti posamezen dan, prav tako ne prikaže nič. Če označim skupno vse dni, pa mi kaže porabo v tujini, čeprav tam nisem bil. Sem preveril še Android, pa tekoča poraba prav tako ne prikazuje, celotna pa. Po enem letu in pol od zagona aplikacije, deluje, kot doma narejena aplikacija. Počasi se me loteva razočaranje...bog vedi, kaj vse še ne dela
Hej @Zabregar , hvala za tvojo doslednost. Cenimo. Bugec je še vedno v reševanju in razvojna ekipa intenzivno dela na odpravi. Ko bo urejeno, bomo to objavili tudi tukaj. Vseeno bi te prosila za podatke, da lahko preverimo glede prikaza porabe v tujini, glede na to, da si omenil, da nisi bil v tujini v obdobju za katerega si preverjal porabo. Se ti javim v zasebna sporočila, kjer bova nadaljevala pogovor.