Plus tega vidim še, da mi je danes za DOHODNA 2 klica vsakič kar trgalo po 2 € dobroimetja, čeprav sem bila v domačem omrežju in imam poravnano naročnino :(
Danes jim sploh sistem ne dela v redu. Jaz sem klical lokalno številko in mi je trgalo 3,60 € za 1 minuto pogovora, pokurilo mi je celo dobroimetje in prekinilo klic. Sedaj ne morem klicati, uporabljati podatkov, pošiljati SMSov, nič. To je bilo danes malo pred 12:00. Zadeva še zmeraj ne deluje.
Zgleda imajo neke hude težave. Lahko bi vsaj na https://redo.si/obvestila-in-informacije dali kako novico ali kaj obvestili… zavedajo se da so težave, ampak informacij nimajo do kdaj bodo uredili.
Ja - zdaj sem našla CHAT s podporo v aplikaciji - in tam so mi odgovorili, da gre za splošno težavo, ki se prioritetno odpravlja in da bomo dobili vso porabljeno dobroimetje povrnjeno …
Očitno kar resna te težava. Še vedno ne deluje, na srečo deluje preko wifi, sms delujejo in podatkovno tudi.
Ista tezava, Med klicem prekinilo. Poskusil klicati 2x in 2x mi trgalo po 2€. WTF
Hej, isto. Sem pisala na njhov chat. Pa so takoj odgovorili - da je problem in rešujejo. Samo se mi zdi, da je zdaj OK. Mislim, da mi zadnji klic ni več zaračunalo.
Upam, da bodo avtomaticno tudi € vrnili. V chatu v appu ne morem pisati, sporocila ne gre poslati …
Hm, jaz jih takoj dobim . So mi pa odgovorili, da dobim denar nazaj, še preden sem vprašala. Ampak mogoče lahko pustiš podatke še tu kakšnemu adminu. Za ziher.
meni se vedno ne delujejo dohodni in odhodni klici, tudi meni trgalo 3.6€...ce danes ne uredijo menjam na hofer...mislim tko pa ne morjo no ne me jebat
Hej, kaže, da je res OK. Ampak ni še uradno. @dax99 Probaj samo airplane mode dat na on in off na telefonu.
Samo vrnitev dobroimetja ni nič, to je katastrofa cel dan sem že nedosegljiv !!
@aleslovenia Mogoče bo pa kaj več. Probaj izklopiti in vklopiti telefon. Meni zdaj res dela BP.
Meni je vmes delalo, sedaj spet ne. Dobro da sem doma in imam se WA ...
ja zdej po resetu tel dela vse, edin dobroimetje ni urejeno...sam pac ne razumem da se to loh sploh zgodi...da bi biu nekje v smrtni nevarnosti al pa kej...no nevem nisem probal 112, 113 upam da je vsaj to delalo :D
Hej vsem! Iskreno se opravičujemo za vse povzročene nevšečnosti. Naša ekipa intenzivno dela na tem, da se vam sredstva dobroimetja povrnejo v najkrajšem možnem času. Hvala za razumevanje in potrpežljivost.
Hej vsem! Iskreno se opravičujemo za vse povzročene nevšečnosti. Naša ekipa intenzivno dela na tem, da se vam sredstva dobroimetja povrnejo v najkrajšem možnem času. Hvala za razumevanje in potrpežljivost.
Pozdravljeni, mogoce bi bilo smiselno urediti boljse obvescanje o napakah/tezavah. Ko se je zgodila napaka ni bilo nikjer nic obvesceno in nihce ni odgovarjal na forumu.
Sam imam tudi tezavo, da ne morem aktivirati pomoci v aplikaciji, saj mi vedno ko kliknem da zelim govoriti z agentom, vrze na 1 leto star pogovor z Alenom in sploh ne more nic.
@MrBostjanV hej! Hvala, da si nas opozoril. Takoj ko smo opazili napako, je naša razvojna ekipa hitro ukrepala in jo uspešno odpravila, zato ni bilo potrebe po odpiranju nove teme. Se pa strinjam s teboj, da bi bilo dobro imeti obvestilo o takih situacijah, da se izognemo zmedi v prihodnje.
Kar se tiče težave z aktivacijo pomoči v aplikaciji: kater telefon imaš? Če imaš Android, lahko poskusiš tole: pojdi v Nastavitve > Aplikacije > re:do > Pobriši pomnilnik in piškotke, nato pa aplikacijo ponovno namesti. Če imaš še kakšna vprašanja, kar sporoči!
Napake se dogajajo. Nič takega. Jaz sem bil par ur brez delovanja brez da bi vedel. Dokler nisem imel klic in začel dobivati sms
sem na iPhone. Ne morem zaključiti prejšnega support pogovora tako da tudi nisem mogel stopiti v stik z podporo. Je pa to vaša edina podpora oziroma linija ko se kaj zgodi.
@MrBostjanV brez problema se lahko obrneš tudi na nas na re:lavnici. Te kontaktiram na privat in rešimo zadevo. :)
Kadar gre za take stvari če že ne pošljete email ali sms obvestila, bi vsaj pričakoval pod obvestili na vaši spletni strani (kjer sem tudi sam iskal kakšno informacijo o napaki) saj napaka ni bila odpravljena v uri ali dveh, večina nas je bila več ur nedosegljiva. Še danes pa o tem ne duha ne sluha.
@MrBostjanV hej! Hvala, da si nas opozoril. Takoj ko smo opazili napako, je naša razvojna ekipa hitro ukrepala in jo uspešno odpravila, zato ni bilo potrebe po odpiranju nove teme. Se pa strinjam s teboj, da bi bilo dobro imeti obvestilo o takih situacijah, da se izognemo zmedi v prihodnje.
Kar se tiče težave z aktivacijo pomoči v aplikaciji: kater telefon imaš? Če imaš Android, lahko poskusiš tole: pojdi v Nastavitve > Aplikacije > re:do > Pobriši pomnilnik in piškotke, nato pa aplikacijo ponovno namesti. Če imaš še kakšna vprašanja, kar sporoči!
ce bi bila napaka hitro odpravljena zame to pomeni par minut, ne pa par ur kot je trajalo...