Prenos ugodnosti po prekinitvi razmerja | Community
Solved

Prenos ugodnosti po prekinitvi razmerja


Userlevel 4
Badge
  • frend
  • 139 odgovorov

Zanima me, ali se ob prekinitvi naročnine, torej ob prenosu ali zamrznitvi številke, ponastavijo vse ugodnosti v obliki znižane naročnine in promocijskih kod, ki še čakajo na koriščenje, ali je možno ob vnovični sklenitvi naročnine te ugodnosti uveljavljati naprej.

Primer: Trenutno koristim brezplačne mesece za naročnino, na zalogi imam še nekaj brezplačnih mesecev in kodo za znižano naročnino na polovični znesek. Zaradi npr. odhoda v tujino imam namen menjati operaterja. Ali bi mi ob prihodu nazaj v Slovenijo in k vam pridobljene ugodnosti propadle? Če ne, ali obstaja kakšna časovna omejitev, koliko časa smem biti drugje? Če to vprašanje že ureja kakšen pravilnik, me, prosim, usmerite tja.

Hvala za odgovor, lep pozdrav.

icon

Best answer by Teja Veja 4 April 2024, 13:27

View original

7 replies

Userlevel 2
Badge

Dvomim da bo slo to skozi, me prav zanimajo odgovori. 

Userlevel 4
Badge

 

Dvomim da bo slo to skozi, me prav zanimajo odgovori. 

Ja, mene tudi. To bi bila sicer kar dobra prednost pred konkurenco; dvomim, da se to kje drugje da.

Userlevel 5
Badge

Kolikor vem, ob prenosu številke na drugega operaterja tu dobiš eno drugo številko na isti “liniji”, zanjo pa veljajo še naprej enake ugodnosti. Kasneje lahko preneseš nazaj številko, glede tega ni omejitev.

Samo ti verjetno misliš drugega operaterja v drugi državi? “Zamrznitev” po mojem ne podpira nihče (mogoče pri kakšnih naročniških Telekom/T2 itn., samo moraš vseeno en pavšal plačevati).

 

Userlevel 4
Badge

@voyager Ja, jaz grem za slabe pol leta v tujino in premišljujem o najbolj optimalni opciji, kar tvoj prvi odstavek ni. Sicer gre za EU državo, tako da finančno bi se mi najbolj splačalo kar ostati in biti ves čas v gostovanju, ampak ne vem, ali bi bile pri tem kakšne posebne omejitve.

Tudi ne vem, zakaj se pri npr. državah EU na tej strani prikazujejo plačljive količine, če je v re:do paketu tako ali tako všteto neomejeno klicev in SMS-ov/MMS-ov ter 16 GB prenosa podatkov. Razen če so to splošne cene po veljavnem ceniku operaterja, v katerem imaš namen gostovati; a v tem primeru bi bilo mogoče dobro dodati obvestilo, da cene ne veljajo za re:do uporabnike. Ali natančneje definirati “pogoje pravične rabe”, če je morda v tem poanta.

Seveda je možno, da si narobe razlagam, zato vnaprej hvala za odgovor in razjasnitev dilem!

Userlevel 6

Hej @nis,

 

Glede prenosa ugodnosti velja, da naše kode, ko so enkrat uspešno dodane na račun, nikoli ne potečejo in na uporabniškem računu čakajo do porabe. Če pa je mobilna linija terminirana zaradi razlogov, kot so na primer prenos številke k drugemu operaterju, oddana zahteva za ukinitev linije, ukinitev zaradi neplačevanja naročnine, potem z njo zapadejo tudi ugodnosti, dodane na to linijo.

 

Glede tvojega drugega vprašanja je pa takole: V EU/ EEA državah veljajo enaki pogoji kot v domačem omrežju. 16 GB velja znotraj EU/ EEA držav, torej ko je re:do user v gostovanju. Če presežeš omenjeno količino, ki je vključena v tvojo mobilno naročnino, se obračunavajo pribitki. Predlagam, da se obrneš kar na re:do cenik oz. spodnjo tabelo.

Če imaš še kako drugo vprašanje, smo tukaj! 😁

Userlevel 4
Badge

Hvala za razjasnitev, @Teja Veja!

Imam še vprašanje glede “opcij”: Na ceniku pod kategorijo “Gostovanje v tujini” pod opcijami ne najdem držav EU/EEA (pri mednarodnih storitvah pa ja). Zanima me namreč, ali obstaja možnost nakupa opcije za presežene porabljene količine v tujini. Namreč, na str. 8 v teh pravilih piše “Kaj pa če ne želim opcij”, kar si razlagam, da je to alternativa za opcije, ki pa je za EU po prekoračenih 16 GB porabe ne najdem.

Dodatno me še zanima, ali obstaja kakršnakoli časovna omejitev gostovanja – konkretno za moj primer, na in za koliko časa se moram vključiti v slovensko omrežje, da se še smatra kot pravična raba. No, saj najbrž bi me tako ali tako opozorili ob takšni “neželeni” aktivnosti, ampak dobro se je pravočasno informirati, da potem ne bo težav. :)

(Zelo konkretno, za boljšo predstavo: Za pol leta grem v sosednjo državo in dvomim, da bo 16 GB mesečno zadostovalo. Upam, da je razumljivo, kaj mislim; sicer pa kar povejte, da poskušam bolje razložiti.)

 

Userlevel 6

 

Hvala za razjasnitev, @Teja Veja!

Imam še vprašanje glede “opcij”: Na ceniku pod kategorijo “Gostovanje v tujini” pod opcijami ne najdem držav EU/EEA (pri mednarodnih storitvah pa ja). Zanima me namreč, ali obstaja možnost nakupa opcije za presežene porabljene količine v tujini. Namreč, na str. 8 v teh pravilih piše “Kaj pa če ne želim opcij”, kar si razlagam, da je to alternativa za opcije, ki pa je za EU po prekoračenih 16 GB porabe ne najdem.

Dodatno me še zanima, ali obstaja kakršnakoli časovna omejitev gostovanja – konkretno za moj primer, na in za koliko časa se moram vključiti v slovensko omrežje, da se še smatra kot pravična raba. No, saj najbrž bi me tako ali tako opozorili ob takšni “neželeni” aktivnosti, ampak dobro se je pravočasno informirati, da potem ne bo težav. :)

(Zelo konkretno, za boljšo predstavo: Za pol leta grem v sosednjo državo in dvomim, da bo 16 GB mesečno zadostovalo. Upam, da je razumljivo, kaj mislim; sicer pa kar povejte, da poskušam bolje razložiti.)

 

Količine, ki jih porabiš iz paketa (to je 16 GB), nato pa še naprej uporabljaš prenos podatkov, se ti poraba zaračunava oziroma jo plačaš z dobroimetjem. Če dobroimetja nimaš, ti storitve ne bodo delovale in boš moral najprej naložiti dobroimetje. 

 

Glede drugega vprašanja velja spodnje:

Vzorec uporabe mobilnih storitev v EU/EEA nam pove, koliko časa in v kolikšni meri uporabljaš mobilne storitve v EU gostovanju. Z namenom preprečevanja trajne uporabe mobilnih storitev v EU gostovanju te, če imaš v 4-mesečnem obdobju pretežno prisotnost in uporabo mobilnih storitev v EU gostovanju, pozovemo k spremembi vzorca uporabe. Poziv za spremembo vzorca uporabe lahko dobiš za posamezno storitev: klice (upoštevani so tako odhodni kot dohodni klici), prenos podatkov, poslana sporočila SMS in poslana sporočila MMS.

Nato imaš 15 dni po prejemu poziva čas, da spremeniš vzorec uporabe, tako da:

  • si pretežno prisoten izven EU gostovanja, torej v Sloveniji  ali kateri drugi državi izven EU/EEA ali 
  • imaš pretežno uporabo mobilnih storitev izven EU gostovanja, torej da pretežno uporabljaš mobilne storitve v Sloveniji ali kateri drugi državi izven EU/EEA.

Če v obdobju 15 dni ne spremeniš vzorca uporabe, se ti začnejo obračunavati pribitki za storitev, za katero si prejel poziv.

Odgovori