Živjo, a se da naročnino zamrznit za npr. 2 meseca? Imam fizično SIM kartico, po dopustu bi rada ponovno aktivirala obstoječo št.
Je to možno?
Živjo, a se da naročnino zamrznit za npr. 2 meseca? Imam fizično SIM kartico, po dopustu bi rada ponovno aktivirala obstoječo št.
Je to možno?
Hej
pri nas lahko prideš in odideš kadarkoli želiš - tvoj uporabniški račun ostane, stroškov pa nimaš nobenega Bi na re:do prenesla obstoječo številko ali bi vzela re:dojevo?
Živjo, a se da naročnino zamrznit za npr. 2 meseca? Imam fizično SIM kartico, po dopustu bi rada ponovno aktivirala obstoječo št.
Je to možno?
A mogoče s tem misliš, da se ti številka ohrani, kljub temu da v tem obdobju nimaš nikjer registrirane? Da si nekako rezerviraš obstoječo številko?
pa to je super
Živjo
sem napisal malenkost nerodno - mobilna cifra te ne počaka, saj je vezana na mobilno naročnino. Če želiš ohranit cifro, potrebuješ tudi mobilno naročnino (je pa ta možnost, da cifro zamrzneš in jo daš takorekoč v sleep mode zanimiva ideja - jo bom definitivno predal ekipi, jo mogoče vpeljemo enkrat v prihodnosti!).
Živjo, a se da naročnino zamrznit za npr. 2 meseca? Imam fizično SIM kartico, po dopustu bi rada ponovno aktivirala obstoječo št.
Je to možno?
Prenesi jo na bob na paket 4 cente, čez dva meseca pa nazaj.
No, tu bi bili pa res unikatni.
Ne vem če je to nekaj “unikatnega”. Nekje imam v spominu, da sem že videl podobne fore v smislu “mirovanje priključka” ali “razmerja”. Moraš pa še vseeno plačevati en pavšal za to (sicer nižji kot bi bila celotna naročnina).
to bi bila pa dobra ideja ja…
npr. gres nekam na morje za 2-3 tedne in tam kupis lokalno sim kartico…
re:do bi lahko omogocil, da ima vsak na voljo zamrznitev narocnine 1 mesec v letu (delovale bi le dohodne storitve).
Kaj se pa zgodi, če naročnina ni plačana za naslednji mesec? Se številka ukine ali si v minusu potem?
Kaj se pa zgodi, če naročnina ni plačana za naslednji mesec? Se številka ukine ali si v minusu potem?
Še nimaš računa? Ustvari račun!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.